zondag 30 mei 2021

Vrouwelijkheid ten top met Dressed To Impress - Met Kijkkast LIVE video

Op 7 mei gaf ik weer een gezellige Kijkkast Live, op de Kijkkast Facebookpagina. In het gezelschap van de kijkers maakte ik weer een aantal kaarten met een stempelset in de hoofdrol. In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!


Ook deze keer maakte ik projecten in verschillende stijlen. Gewoon omdat het zo leuk is om de veelzijdigheid van stempels te laten zien!

Ik ging dus lekker combineren met allerlei kleuren en producten.


We gebruikten deze keer de set Dressed to Impress. Gelukkig is deze set meegegaan naar de nieuwe catalogus!


Dat zelfde geldt ook voor de bijpassende All Dressed Up Dies.

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.


Video



Wat een leuke set en wat een geweldig thema!


Het was moeilijk om te stoppen. Ik had nog zo veel meer ideeen!

Als eerste maakte ik een moderne kaart waarin de nieuwe In-Color Polished Pink een grote rol speelt.


De Lipstick kleurde ik met Stampin'Blends waardoor deze een heel realistische look krijgt. Ook door de plaatsing is deze bijna levensecht.

Vervolgens ging ik op de sjieke toer... met lekker veel goud!

En ik laat in de video zien hoe ik de afbeeldingen met zachte tinten kleurde!

Met de grote stans uit de All Dressed Up diesset kun je echt de allerleukste tasjes maken, in allerlei variaties..

en deze keer liet ik zien hoe ik een echt damesachtig tasje maakte, ideaal om een kadootje in te verpakken.

Als laatste liet ik zien hoe je een leuke verpakking kunt maken, voor bijvoorbeeld geld of een kadobon. Ideaal voor een jarige, of straks een geslaagde!



Hier ging ik op de hippe toer en maakte ik kekke schoentjes met Panterprint!

Zoals beloofd zijn hier de maten voor deze verpakking: Cardstock van 19 x 26 cm. Met de langste kant naar boven rilde ik dit op 5 en op 15,5 cm. 

De stempels en stansset zijn echt enorm veelzijdig. Je kunt er zo veel stijlen mee maken, en eigen variaties bedenken! 

Er kwamen dan ook enthousiaste reacties van de kijkers.


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, aanstaande vrijdagmiddag, 4 juni, om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee?

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Dressed To Impress
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Polished Pink, Basic White, Basic Gray, Soft Succulent, Very                                     Vanilla, Merry Merlot
            DSP: 2021-2023 In Color DSP pack, Simply Elegant Specialty Designer Series Paper, In The                           Wild DSP
Inkt: Black Memento, Polished Pink, Versamark, Petal Pink, Basic Gray, Crushed Curry, Soft Succulent
Dies: All Dressed Up dies, Layering Circles dies
Embossingfolder: Parisian Flourish 3d
Pons: Double Ovals
Stampin Blends: Polished Pink, Smoly Slate, Basic Black
Embellishments: Textured Ribbon Smoky Slate, Basic Rhine Stones, Simply Elegant Trim, Metallic                                     Pearls, Open Weave Ribbon, Soft Succulent, Embossingpowder Gold
Tools: Stampin'Cut & Embossmachine, Heat Tool, Perforator
En verder : Gerecycled vloeipapier



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Maandag 7 juni om 19.00 uur

Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Pastel Pearls twv 8,75!

Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!



KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
Mei-actie: Tot en met 31 mei EXTRA inhoud in je Startpakket!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!