vrijdag 28 mei 2021

Stoer, modern en kleurrijk - Bloghop NL Demo's - Mannenkaarten

 

Vandaag is er weer een gezellige bloghop van de NL demo's! We hopen op deze manier weer wat leuke ideeen met jullie te kunnen delen! Hop dus gezellig rond om te zien wat we voor jullie bedacht hebben!

Maar eerst: Welkom! Wat leuk dat je komt kijken bij de Kijkkast!

Deze keer is het thema: Mannenkaarten!

Zo vaak hoor ik van mensen dat het maken van mannenkaarten lastig is. Althans... lastiger dan kaarten voor vrouwen! Gek eigenlijk he? Het hoeft namelijk helemaal niet moeilijk te zijn!

Des te leuker dus, dat we vandaag een flinke dosis inspiratie voor jullie hebben!


Voor de bloghop van vandaag vond ik het leuk om kleurige, eigentijdse mannenkaarten te maken!


Stoer en een beetje anders-dan-anders! En zonder al te veel versiersels!


De kleurcombinatie is lekker fris, met diverse blauw-, groen- en paarstinten! 

Door de combinatie van kleuren en lijnen krijg je een modern, artistiek aandoend geheel.


In de kaarten combineerde ik twee verschillende colour blocking technieken. Door de samenhang en tegelijkertijd het contrast versterken ze elkaar!

En omdat ze zo leuk zijn om te maken maakte ik er een duidelijke video bij! Hierin laat ik zien hoe je de colourblockingelementen maakt en samen op de kaarten verwerkt!


Video: 





Wil je het ook proberen? Verder in deze blogpost heb ik een lijst geplaatst  van alle maten van het cardstock!



Voor deze eigentijdse kaarten gebruikte ik twee gave, nieuwe stempelsets!


Met de geweldige stempelset Watercolour Shapes kun je fantastische dingen doen! Een echte alleskunner! Deze set past zich aan alle andere sets, en aan alle gelegenheden aan!

De detailering in deze Distinktive set is echt geweldig!


Ik maakte er deze Colourblock borderrand mee waarin mooie kleureffecten zijn ontstaan.


Deze verwerkte ik op de tevens gecolourblockte achtergrond!


De leuke teksten passen er natuurlijk prima bij! 


Deze maakte ik met deze nieuwe stempelset Biggest Wish!

Hiermee kun je op diverse manieren je eigen teksten samenstellen. De combinatie van stoere blokletters en speelse schrijfletters is zo mooi! Ze vormen zo echt een sieronderdeel op je kaart! Ik vind ze helemaal te gek!


Je hebt voor deze kaarten de volgende stukken cardstock nodig:

Thick Basic White: 14,5 x 21 ( rillen op 10,5)  (2x) 

Evening Evergreen: 10 x 14 cm ( 2x)
                                  13,5 x 1 cm (2x) 

Gorgeous Grape: 10 x 13,5 ( 1x)

Pacific Point: 10 x 5,5 cm ( 1x)

Granny Apple Green: 10 x 3,5 cm (1x)

Basic White: 10 x 13,5 cm ( 1x) 

2 rechthoeken, gestanst uit Basic White Cardstock met Stitched Rectangle Dies +/- 7 x 3,5 cm


Dat was dan mijn bijdrage voor deze keer! Ik hoop dat je er wat inspiratie uit haalt voor het maken van Mannenkaarten!
Want ook mannen vinden het leuk om een leuke, handgestempelde kaart te krijgen! :o)

Onder deze blogpost vind je een lijst met alle gebruikte producten. Mocht je iets willen vragen over dit project, kan ik je ergens mee helpen of mocht je aan de slag willen en nog iets nodig hebben, neem dan gerust even CONTACT met mij op. Ik help je met alle plezier! Alle producten die ik vandaag gebruikt heb zijn uiteraard bij de Kijkkast te bestellen. 

Veel stempelplezier!

Dankjewel voor je bezoekje aan de Kijkkast, en heel graag tot ziens! XXX Annette


Hop nu verder naar Yvonne!



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Watercolor Shapes, Biggest Wish
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Evening Evergreen, Gorgeous Grape, pacific Point, Granny Apple Green
Inkt: Granny Apple Green, Highland Heather, Pacific Point, Gorgeous Grape, Evening Evergreen
Dies: Stitched Rectangle Dies.



24-30 mei: Online Open Huis bij de Kijkkast!
Kom je ook? Je bent welkom! Klik >HIER< voor info!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Maandag 7 juni om 19.00 uur

Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Pastel Pearls twv 8,75!

Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!



KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
Mei-actie: Tot en met 31 mei EXTRA inhoud in je Startpakket!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


9 opmerkingen :

  1. These cards are incredibly artistic and your eye for design is outstanding! TFSx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning cards Annette! Love every bit of them!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette wat een uitzonderlijk mooie en schitterende kaarten heb je gemaakt. Ben je soms een kleindochter van Mondriaan???? Ik ben er weg van!!! Zal de stempel zeker bij je bestellen.
    Lieve groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, lekkere stoere kleuren en stempelsets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Annette, wat GAAAAFFFF weer!! Echt helemaal de bom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ja! Gaaf! Deze Stempelset is aan het klimmen op mijn wensenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart. Lekker vrolijk met al die kleuren! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie colorblock kaart. Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!