woensdag 18 november 2020

Creatief gebruik maken van je Designer Series Paper!

 Vorige week hadden we weer een gezellig Online stempelavondje met wat demo-vriendinnen. Altijd erg gezellig... we maken wat, en kletsen meteen even bij, en delen tips en dergelijke! De meesten van ons zijn teamgenootjes of demo's uit bevriende teams. Dat de ene dame in Groot- Brittanie woont, de ander in de V.S. en ik zelf in Nederland, maakt gelukkig bij een Online bijeenkomst niet uit! 

Deze keer had Audra een project voorbereid!

Een vierkante kaart met heel veel laagjes. Een ontzettend leuke en makkelijke manier om je Designpapier te gebruiken!

Het Real Red Sheer Ribbon past er prachtig bij! En ook voegde ik wat Red Rhinestones toe. Het is druk, maar toch ook weer niet!

Ik gebruikte deze keer het Heartwarming Hugs DSP. Door de leuke kleine motiefjes en frisse kleuren blijkt dit een van mijn favoriete papiertjes van dit seizoen te worden!

Hetzelfde idee, met de vierkante laagjes, paste ik ook toe op het kaartenmapje dat we daarna ook nog maakten.

De leuke medaillons komen uit de set Warm Hugs, en die ponste ik uit met de 1,5 inch Circle pons.

De maten geef ik hier niet door, want het idee kwam van Audra (the Crafty Yogi) en zij heeft de maten aangepast n.a.v. een idee dat ze elders had gezien. Ik vind het belangrijk dat te vermelden....Ere wie ere toekomt, nietwaar?

Feitelijk is het idee heel eenvoudig, maar door de combinaties, en het feit dat je het zo leuk kunt versieren, en omdat het zo goed werkt met dit dsp..vond ik het toch leuk om dit idee even te delen!

Zulke avondjes zijn van die vele leuke bonussen van demo zijn. Je doet er zo veel vriendschappen op, met leuke en lieve dames van over de hele wereld! Superleuk, en superleerzaam! Zeker nu ben ik blij met al die gezelligheid die je met en van elkaar hebt! Wat een geluk om bij zo'n fijn team te horen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Warm Hugs
Papier: Cardstock: Mossy Meadow, Whisper White
             DSP Heartwarming Hugs DSP
Inkt: Mossy Meadow, Real Red, Pear Pizzazz
Pons 1,5 inch Circle
Embellishments: Real Red Sheer Ribbon (minicatalogus), Red Rhinestones
Tools: Bone Folder, Stampin'Trimmer, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 23 november, om 19.00 uur!
Maandag 30 november, om 19.00 uur! 
*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.









Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!