zondag 1 november 2020

"Shabby" bloemen met All Things Fabulous

iAangezien kleuren effect hebben op de sfeer en op hoe je je voelt gebruik ik graag kleur... Maar ook gebruik, zie en draag ik graag kleur om te laten zien hoe ik me voel. Ken je dat?  

Enfin, kleuren dus! Zo belangrijk!

Vandaag wilde ik nog een kaartje maken, en ik had niet zo veel tijd, dus zonder veel na te denken heb ik wat kleurtjes gepakt.

En daarmee ben ik lekker aan de slag gegaan. Van te voren wist ik nog niet wat ik ging maken... Dan kies ik dus gewoon waar ik zin in heb op dat moment, en dat waren deze warme kleuren en deze prachtige bloemen!


Dit All Things Fabulous productpakket (oftewel Bundle) staat in de jaarcatalogus, en dit is echt een set waar ik van hou! Gewoon om de mooie bloemen die je er mee kunt maken. Beetje nostalgisch als je wilt, maar dat hoeft natuurlijk niet perse. Ook het feit dat er veel bijpassende blaadjes, bloemknoppen ed bij zitten vind ik zo fijn! En de DIES natuurlijk, de Fabulous Florals Dies genaamd... die maken de set nog makkelijker en veelzijdiger te gebruiken... 

Kortom een ideale set voor mij! Ik werk er dan ook graag mee. > HIER< zie je nog een paar maaksels van mij waarbij ik deze set heb gebruikt in grote of kleine mate.
Door de bloemen en de "messy"achtergrond krijgt de kaart een lekkere Shabby-look!


De achtergrond maakte ik door clearblocks te beinkten, nat te maken met een Stampin'Spritser en dan op het papier af te drukken. Zo maakte ik een soort rand van blokken rondom, in de drie roodtinten die ook in de bloemen terugkomen.

Met deze kaart doe ik namelijk mee met deze Challenge #134 van The Spot! Ik heb de schets lekker vrij geinterpreteerd.

 
Op de kaart heb ik drie verschillende bloemen verwerkt uit de All Things Fabulous set. De bloemen stempel je steeds in laagjes. Op het sheet waar de stempels op zitten in het doosje, staat precies welke stempels bij elkaar horen, dus eigenlijk is het best makkelijk!


De blaadjes achter de bloemen heb ik zwart gehouden, voor een lekker "dramatisch"effect, en nog meer shabby uitstraling. Zo blijven de kleuren van de bloemen ook het meest opvallen.

Misschien herken je er elementen van deze Challenge van Global Design Project in. We werden deze week uitgedaagd deze prachtige kaart van Steffi Helmschrott the "CASEn", oftewel copy and selectively edit.


Dit houdt in dat je naar eigen inzicht elementen van de voorbeeldkaart overneemt, en er je eigen draai aan geeft.

De elementen die ik uit haar kaart heb overgenomen zijn drie gebruikte kleuren, drie elementen midden op de kaart, de indeling, een watercolorachtergrond in bijpassende kleuren, de spettertjes, het twine en de manier waarop ik de tekst op de kaart heb verwerkt.


Zoals ik aan het begin van deze post al vertelde, was dit een "zonder-veel-nadenken-kaart" en dat is zo gaaf om te doen! Zo leuk om te zien waar het heengaat. Halverwege had ik een moment waarop ik dacht, oh die achtergrond is helemaal mislukt... maar door dat los te laten, de shabbylook juist door te zetten en een bijpassende stempelset te kiezen en gewoon heerlijk wat aan te rommelen kwam er toch een redelijk fatsoenlijk kaartje uit. Dit zijn ook weer die momenten waarop ik zo blij ben dat alles van StampinÚp! zo geweldig combineert. Dat geeft je zoveel creatieve vrijheid!

Enfin, kleur dus...Deze kaart gaat naar iemand die ik een blij momentje wil bezorgen, net zoals ik van het maken er van blij werd! Heerlijke kleuren, heerlijk gekliederd!

P.S. met deze kaart viel ik in de prijzen bij The Spot!


Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: All Things Fabulous
Papier: Cardstock: Basic Black, Thick Whisper White, Whisper White, Shimmery White
Inkt: Merry Merlot, Real Red, Rich Razzleberry, Memento Black
Dies:Fabulous Florals Dies
Stampin'Write Markers Merry Merlot, Real Red, Rich Razzleberry, Basic Black
Embellishments: Playful Pets Trim Combo Pack
Tools: Stampin'Spritzers, Clearblocks, Stampin'Cut & Emboss Machine


Een hele middag (veilig) samen stempelen, ja LEUK!
Doe mee met de Kerst-STAMP-A-STACK
Klik >HIER< voor alle info!




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 2 november, om 19.00 uur!
Dinsdag 3 november, om 20.00 uur! IVM PAPER PUMPKIN
Maandag 9 november, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, of ik stuur het naar je toe.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

1 opmerking :

  1. Wat ontzettend mooi is deze kaart! Prachtig en vol sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!