woensdag 4 november 2020

Eenvoudige Kerstkaart met Curvy Christmas!

Natuurlijk wilde ik meteen aan de slag met mijn prachtige nieuwe Curvy Celebrations!

Ik maakte er gisteren deze kerstkaart mee..


Een rustige kaart in fris groen met wit, en wat zilveren details!


Ik gebruikte deze mooie moderne set vandaag, modern maar toch heel elegant! Curvy Christmas!


Je ziet dat de mooie borderstempel met kerstboompjes prachtig de golvende lijn van de Curvy Dies. De mooie opengewerkte rand maakt dat de zwierige lijn mooi benadrukt wordt!


De prachtige randstempel met sterretjes stempelde ik met Versamark en vervolgens bestrooide ik dit met Silver embossingpoeder die ik vervolgens verhitte met de Heat Tool. Dat deed ik zowel op het witte deel als onderaan op het Designpapier. Een mooi detail zo!


Ik gebruikte het Classic Christmas DSP voor. In dit pak zitten de kleuren Shaded Spruce, Cherry Cobbler en Sahara Sand, gecombineerd met fris wit! En kijk eens wat een leuke printjes!


Over de producten in deze serie, en over de speciale aanbieding, kun je HIER alle info vinden!


Het witte paneel plakte ik verhoogd op, waardoor je een mooi diepteeffect krijgt!

Vervolgens strikte ik er een mooi stuk Metallic Edged Ribbon omheen, waardoor meteen het zilver een beetje terugkomt.


Met deze Zwierige stempels en dies is het maken van leuke kaarten echt een makkie! En door de mooie gebogen lijnen krijgt elk ontwerp, hoe eenvoudig ook, altijd iets speciaals!

Binnenkort laat ik graag nieuwe mogelijkheden zien! Heb jij er al leuke ideeen mee? Mijn hoofd zit al helemaal vol met creatieve plannen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Curvy Christmas
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Shaded Spruce, Whisper White
             DSP: Classic Christmas
Inkt: Shaded Spruce, Versamark
Dies: Curvy Dies
Embellishments: Metallic Edged Ribbon Silver, Embossingpowder Silver
Tools: Heat Tool, Stampin'Cut & Emboss Machine

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 9 november, om 19.00 uur!
Maandag 16 november, om 19.00 uur! 
*Op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!