woensdag 4 november 2020

Nieuw: Curvy Celebrations, Zwierig Vieren!

Wat een leuk nieuws heb ik vandaag!

We hebben met ingang van vandaag een fantastische nieuwe serie producten, Curvy Celebrations! Oftewel Zwierig Vieren!

Prachtige stempelsets en dies, met zwierige golvende lijnen, waarmee je het hele jaar rond kaarten kunt maken, voor elke gelegenheid! 

Door de prachtige belijning altijd sierlijk, zwierig en bijzonder!




In deze serie zitten als eerste de geweldige stempelset Quite Curvy en de bijpassende Curvy Dies!

Speciaal voor de periode rond de kerst is daar ook nog de set Curvy Christmas aan toegevoegd. Deze set gaat eveneens geweldig samen met de Curvy Dies!

En dan is er het prachtige Classic Christmas DSP, die qua dessins prachtig combineert met de stempels, en door de kleine motieven ontzettend goed te gebruiken is voor allerlei laagjes ed.
De Quite Curvy stempelset is samen met de Curvy Dies als Bundle te bestellen. Deze Bundle is een pre release uit de komende minicatalogus die vanaf januari pas geldig is!

De Curvy Christmasset is net echter als het DSP een Limited Edition! Deze twee producten zijn alleen tijdens deze promotieperiode, tm 4 januari en zolang de voorraad strekt, te bestellen!


Speciale aanbieding: Tijdens deze actie kun je het gehele pakket, bestaande uit de twee stempelsets, die dies en het designpapier samen met een pakketkorting van 10 procent bestellen!

Voor ideeen en voorbeelden die ik met deze set maak klik je HIER!

Van deze set ga ik echt enorm veel plezier hebben... en combineert met zoveel andere producten! Volop variatiemogelijkheden, ik houd er zo van!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 9 november, om 19.00 uur!
Maandag 16 november, om 19.00 uur! 
*Op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!