zaterdag 7 juli 2018

Bloghop Team Inky Bizz, Yolandes keuze: COLORS

Welkom bij deze mini bloghop van enkele teamleden uit mijn team Inky Bizz! We hebben af en toe onderlinge challenges, maar doen het nu eens in de vorm van een bloghop. 

Om de beurt mogen we een challenge of opdracht voor elkaar bedenken. Leuk om de creatieve raderen flink te laten draaien ;o)




Wat leuk dat je er bent! Je bent hier zonet begonnen met deze Mini bloghop of je bent hier gekomen via het blog van Jacqueline. Kijk rustig rond en hop daarna gezellig naar de volgende bijdrage en zo verder, tot je weer bij mij terug komt! Dan heb je alles gezien!

Deze keer mocht Yolande de opdracht verzinnen. Ze gaf als opdracht COLORS, en plaatste er het plaatje bij dat je in bovenstaande badge terug ziet. Verder waren er geen eisen of regels dus we konden helemaal los gaan!
Ik liet me daarom in eerste instantie inspireren door het plaatje...want dat sprak me wel aan: Regenboogkleuren, beweging, en een beetje een dromerige sfeer. Daarmee ging ik aan de slag.
 Ik ben gewoon maar begonnen en maakte eerst maar eens een vrolijke achtergrond met een combinatie van techniekjes.

Zo ontstond er onder mijn handen een kleurrijk maar wat dromerig landschapje.

Wil je dit ook leren? 
Deze speciale technieken zullen ook voorbij komen 
tijdens de "dreamy" techniekenworkshop 
die ik op 22 september ga geven. 
Mocht je hierin interesse hebben dan is alle informatie hierover 
te vinden in de WORKSHOPAGENDA!


De prachtige dromenvanger uit de set Follow your Dreams was natuurlijk wel de ultieme stempel om op deze achtergrond te verwerken. Ik heb deze met zwart embossingpoeder bewerkt. Het poeder van Stampin'Up! is heel mooi fijn en geeft een heel gedetailleerd resultaat.
Ook de tekst komt uit deze stempelset en stempelde en heat-emboste ik. Daarna liet ik dezelfde tekst in de achtergrond meerdere keren heel licht terugkomen.


Bij de stempels zit ook een schitterende set met dies, en daar zit o.a. het woord DREAM bij. Ik stanste dit uit Whisper White cardstock en sponsde het met inkt.


Het paneeltje matte ik op Whisper White en Basic Black cardstock en daaronder kwamen nog speels wat laagjes in de gebruikte kleuren. Om het toch net niet te bont te maken verwerkte ik het geheel op een Thick Whisper White vierkante basiskaart. 



En nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd wat de bedenkster van deze challenge vindt...
Is het zo kleurig genoeg Yolande? ;o)

Hieronder vind je nog een lijst met alle gebruikte materialen. Maar ik vermoed dat je eerst graag verder wilt hoppen. In ieder geval wil ik je danken voor je bezoekje aan de Kijkkast, en hoop ik dat je binnenkort weer gezellig komt kijken. En als je ook nog een reactie op mijn blogpost plaatst ben ik helemaal blij!

De volgende bloghopbijdrage is te vinden bij mijn gezellige en vrolijke teamgenootje ARIANA, die dol is op kleuren, dus ze heeft vast iets vrolijks voor ons in petto!

Deelnemers aan deze mini-bloghop zijn:
Annette Elias (hier ben je nu!)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Follow your Dreams
Papier: Cardstock: Whisper White Thick, Whisper White, Basic Black, Melon Mambo, Call Me Clover, Pumpkin Pie
Inkt: Bermuda Bay, Melon Mambo, Pineapple Punch, Call me Clover, Pumpkin Pie, Versamark
Dies: Chase Your Dreams Framelits
Embellishments: Embossingpowder Basic Black
Tools: Embossing Buddy, Heat Tool, Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges, Stampin'Spritzer, Aqa Painters

Heb een heerlijk weekend en graag tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 9 juli om 19.00 uur
Maandag 16 juli om 19.00 uur 


Alleen in juli: Designer Series Paper Actie
Bestel er drie, kies er een vierde gratis bij!
(alleen op de geselecteerde soorten) 



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS

Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
( en ontvang in juli inkt twv 81 euro EXTRA!)
Klik hier voor meer info!


7 opmerkingen :

  1. Prachtig!!! Wat een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willemien Verschuur7 juli 2018 om 12:02

    Wat weer een bijzondere kaart zeg! Zo ontzettend sfeervol en verfijnd! Ik ben er helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty! Vraag me echt af hoe je die prachtige achtergrond zo gekregen heb! En die dromenvanger is geweldig er bij! Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je toch weer gemaakt Annette, vooral de achtergrond van je paneeltje vind echt prachtig geworden. Mooi spel van kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kort gezegd: EEN PLAATJE!! Wat ontzettend bijzonder heb je dat gedaan!! Echt fantastisch! Ik blijf er maar naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!