maandag 23 juli 2018

Zin in een nieuw avontuur, met En Route *leuk-idee-met-dsp#6*

Het is weer maandag, en net zoals bijna elke maandag en vrijdag deze maand, laat ik jullie, net als een paar teamgenootjes, weer met heel veel plezier wat ideeen zien voor het gebruiken en verwerken van Designer Series Papier, oftewel, Leuk Idee met DSP!

Bij ons in het Noordwesten van het land is dan eindelijk voor al onze kinderen de vakantie echt begonnen, en met een hittegolf op komst hoef je niet eens weg te gaan om het echte vakantiegevoel te hebben! Alhoewel reizen natuurlijk wel heel erg leuk is. Nieuwe plekken ontdekken, nieuwe gewoontes, nieuwe mensen... altijd een avontuur! Het perfecte moment dus om met het Best Route DSP aan de slag te gaan!

Frisse kleuren, strakke en moderne motieven, en alles in het thema van reizen/verkeer en avontuur! Best Route maakt onderdeel uit van de En Route Suite, een heel leuke, frisse serie in een bijzondere kleurcombinatie, en er zijn bovendien ontzettend leuke extraatjes bij te verkrijgen!


Ik besloot het papier een stoere bestemming te geven. Ik maakte drie kaarten, en heb me daar heerlijk mee vermaakt!

Zo kon ik meteen lekker het een en ander uitproberen, dat is ook meteen handig voor als ik de foto's van onze grootste zoon ga verwerken in een scrapalbum. Hij is namelijk een paar jaar geleden met school naar New York geweest en de En Route suite kwam precies op het juiste moment, want ik zou voor hem de foto's binnenkort eindelijk leuk verwerken. Deze suite is daar natuurlijk PERFECT voor! Ook zijn er bij de Suite namelijk leuke Memories & Morekaartjes te verkrijgen, dus dat is ookideaal als ik ook een aantal bladzijden met Pocketscrapbooking ga doen! Maar ach, alles matcht met elkaar dus ik kan gewoon alle kanten op!

Maar goed, eerst stoere kaarten dus! Van te voren had ik het idee al ongeveer in mijn hoofd. Ik wilde de strakke motieven combineren met stoere "grungy" gestempelde elementen.


Ik maakte er een soort "collage" van. Ik gebruikte van het DSP steeds strookjes en stukjes, en hier en daar scheurde ik wat.

Met de En Route Stempelset (inderdaad, deze set hoort bij de Suite) maakte ik kleine ronde decoraties. Heel simpel hoor, Stempelen, uitponsen en klaar ;o)

Ik gebruikte twee extra stempelsets om de structuurafdrukken te maken en de look te krijgen die ik wilde....Daar zijn een paar perfecte stempelsets voor.... Namelijk de nieuwe Artisan Texturesset, en de bij de meeste stempelaars al welbekende Timeless Texturesset!

En overal liet ik de kleuren van het DSP terugkomen. Zo vormen de achtergrond, decoraties, de basiskaart en het DSP een eenheid. Dan zit je eigenlijk altijd goed!

 Ik maakte gebruik van wat ponsen en dies om extra onderdeeltjes te maken.

Na wat geschuif plakte ik alles op! Hier en daar wat verhoogd met Dimensionals.
Et voila Mes Dames et Messieurs, drie ideale "jonge"kaarten om naar jongelui te sturen, of naar iets oudere jongeren ;o). De teksten maken ze voor meerdere gelegenheden geschikt, en zijn eens wat anders dan het gewone: "Succes", "Goed Gedaan"of "Gefeliciteerd"! Gewoon een setje Kan-Altijd-Kaartjes....Die had ik nou net nodig!

 Hier en daar gebruikte ik wat van het Washi en wat Enamelshapes uit de En Route Suite. Dat maakt het nog net wat hipper en geeft hier en daar een leuk kleurig accent!


En zo zat ik heerlijk met deze spulletjes te "frutselen"... gewoon een beetje , stempelen, rommelen, kijken, schuiven en uitproberen....Heerlijk om te doen! Ik kon gewoon niet meer stoppen! Wat werkt dit papier fijn zeg! Nog leuker dan ik van te voren al dacht!

En wat vind jij? 


Ook dit leuke papier doet gelukkig mee aan de actie van deze maand: Drie pakken uit de geselecteerde series bestellen, en dan de vierde er gratis bij uit mogen kiezen. Hoe leuk is dat! Ideaal om in de vakantie heerlijk mee aan de slag te gaan! Let wel op, de actie is nog maar een weekje geldig! Je leest er  >HIER< alles over!

Vandaag hebben ook twee andere leden van team Inky Bizz weer een beetje inspiratie voor jullie op hun blog gezet. Ik zou zeker even bij ze gaan kijken ( door op onderstaande Links te klikken)want er is weer volop leuks te zien! 


Hopelijk doe je weer wat nieuwe inspiratie op!

Vandaag ga ik weer lekker een poosje aan het stempelen... Het is voor de meeste dingen veel te warm, maar stempelen lukt prima, uit de zon, beetje wind er bij als het kan, en dan een grote kan water bij de hand. Ik heb er nu al zin in! ;o)

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: En Route, Artisan Textures, Timeless Textures
Papier: Cardstock: Whisper White, Whisper White Thick, Basic Black, Mango Melody, Blueberry Bushel, Pineapple Punch
             DSP: Best Route DSP
Inkt: Blueberry Bushel, Gray Granite, Pneapple Punch, Mango Melody, Memento Black
Ponsen: 3/4 inch Circle, 1 1/2 inch Circle
Dies:Layering Squares Framelits
Embellishments: Best Route Washitape, Best Route Enamel Shapes

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 23 juli om 19.00 uur
Maandag 30 juli om 19.00 uur 


Alleen in juli: Designer Series Paper Actie
Bestel er drie, kies er een vierde gratis bij!
(alleen op de geselecteerde soorten) 



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
( en ontvang in juli inkt twv 81 euro EXTRA! kado!)
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!

4 opmerkingen :

  1. Leuke kaartjes geworden Annette.Het lijkt moeilijk papier maar als je er mee bezig bent valt het best mee toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten!!Niet over nagedacht om het zo te gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow zeg, deze kaarten vind ik echt helemaal te gek!!!!! Wat MOOI gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn mond valt er van open, zo schitterend zijn deze kaarten. Iedere keer overtref je jezelf, Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!