donderdag 19 januari 2017

Verhuiskaart met Tasty Trucks

Vandaag laat ik een kaartje zien waarop ik allerlei stempels en series met elkaar gemixt heb.
Dat is immers het leuke aan stempelen: Je kunt met dezelfde stempel steeds een totaal andere sfeer of stijl maken. Lekker combineren en varieren!

De Stempelset Tasty Trucks is een van de Sale-A-Brationkadoos van dit jaar, en al vanaf de eerste keer dat ik de set zag was ik aan het broeden op nieuwe toepassingen. Hij is namelijk veel te leuk om maar voor 1 ding te gebruiken! Dus alhoewel de set bedoeld en ontworpen is als "Food Truck" (wat ook al superleuk is) was het voor mij een uitdaging te bedenken wat er nog meer mee zou kunnen.

Zo ontstond dit verhuiskaartje. Door het gave Urban Underground designpapier krijgt het meteen al een wat stoerdere basis. Ik heb voor een strakke blokkenindeling gekozen en wat stroken van het bijpassende Washi Tape zorgen voor een basis waar het karretje op rijdt en de stroken zijn meteen een leuk accentje. Achter Washi en Truck heb ik met de stempelset Gorgeous Grunge een eenvoudig achtergrondje gestempeld.

Met de truck zelf heb ik ook wat grapjes uitgehaald. Ik heb delen ervan "Gepaperpieced" (daar is helaas geen goed Nederlands woord voor ;o)) met stukjes van het zelfde Urban Underground designpapier. In de baan aan de zijkant van de truck stempelde ik met het Labeler Alphabet het woord "Verhuisd". Wielen, accentjes en lampen kleurde ik in met bijpassende kleuren Stampin'Write markers.

Om de suggestie te wekken dat er echt verhuisd werd met de truck heb ik achter het raam wat voorwerpen gestempeld uit de nieuwe Bookcase Builder set. Tenslotte heb ik de wielen wat "echter" gemaakt door er een Enamel Shape op te plakken uit de Metallics set.

Tenslotte heb ik rechtsbovenaan nog een wens gestempeld uit de set Recht uit het Hart. Bewust met een lichte kleur (Smoky Slate) zodat de focus op het autootje blijft...

Binnenkort meer voorbeelden met deze gave Sale-A-Brationset! Hij is veel veelzijdiger dan je op het eerste oog zou denken! Als je een bestelling plaatst van minimaal 60 euro, kun je deze stempelset helemaal gratis in je bezit krijgen!

Nog even een tip: De workshopagenda is weer bijgewerkt. Bij veel workshops zijn nog maar enkele plaatsjes vrij! Bij het Stempelmomentje van 26 januari zijn door omstandigheden wat plekjes vrijgekomen, dus ook daar is weer een plaatsje te bespreken! Ik heb ook al diverse leuke workshops op locatie gepland staan maar er is nog plaats voor een workshop bij jou thuis! Workshops bedenken en geven is nu eenmaal het allerleukste om te doen en de blije en enthousiaste reacties die er dan koemen zijn daar zeker onderdeel van. Mensen staan namelijk vaak verbaasd hoe makkelijk het is om de leukste kaartjes, doosjes of scrapprojecten te maken! Maar goed, ik dwaal af...;o) (waar het hart vol van is he..) neem gerust contact op als je meer wilt weten of een plaatsjes in een van de workshops wilt boeken!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Tasty Trucks (SAB) , Gorgeous Grunge, Labeler Alphabet, Bookcase Builder, Recht uit het Hart
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Smoky Slate
             DSP: Urban Underground
Inkt: Basic Black, Smoky Slate, Basic Gray, Delightful Dijon
Embellishments: Enamel Shapes Metallics, Urban Underground Designer Series Washi
Tools: Stampin'Write Markers: Delightful Dijon, Smoky Slate 
En verder: Snail Adhesive, Paper Snips, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

Image result for So Very Much Sale a Bration
Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
In deze periode betaal je bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

Enthousiast over alle nieuwe producten en vind je het moeilijk te kiezen?
Doe dan mee met de Kijkkast-Paper&RibbonShare

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 23 januari om 19.00 uur
Maandag 30 januari om 19.00 uur

Is jouw goede voornemen: Meer creativiteit en meer inspiratie???
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en zou je ook graag voortaan je producten 20 tot 25 procent korting willen kopen en nog meer leuke voordelen willen hebben? Dat kan! Kom in ons gezellige team! Ik vertel je er geheel vrijblijvend graag alles over..... Wat algemene informatie vind je alvast HIER

1 opmerking :

  1. Bettina de Bakker22 januari 2017 om 20:56

    Superleuke kaart! Wat heb je er een hoop slimme tucs in verwerkt! Heel erg bedankt voor de vele ideeen en tips!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!