dinsdag 24 januari 2017

"Grungy" bloemenveld met Avant-Garden D-INKT!-sdag#38

Vandaag een lekker wilde bloemenweide voor jullie... ;o) Even iets heel anders dan de grijze winter buiten....

Als er hier mensen komen workshoppen werpen ze meestal wel een blik in mijn Kijkkastje, waar uiteraard wat recent gemaakte werkstukjes staan. Maar toen ze daar tussen deze kaart zagen staan waren ze heel verbaasd en kwamen er meteen allerlei vragen op me af... Mijn antwoord was elke keer: Nee hoor, deze kaart is niet geschilderd, maar echt, gewoon gestempeld!


Deze prachtige bloemen zijn van de gratis te verdienen Sale-A-Bration stempelset Avant-Garden! Een superveelzijdige set! De bloemen hebben van zichzelf al een watercolorlook, maar de gebruikte technieken maken dit nog sterker.

 De Basislaag van de kaart maakte ik door middel van een van mijn favoriete technieken: De frescotechniek! Het leuke is het effect hiervan. Een verweerd effect dat er vanuit elke hoek weer anders uit ziet! Met de Faded Stamping Techniek liet ik de bloemen "opgaan" in de achtergrond.

Inkt is echt mijn favoriete medium! Met de mooiste stempels, gave technieken, leuke ideeen en een klein beetje lef ;o) maak je er telkens iets helemaal nieuws mee! Wat ben ik toch een bofferd dat ik dit kan doen en dat ik zulke mooie materialen tot mijn beschikking heb, en vooral ook dat ik het volop kan delen met anderen! Ik help dan ook heel graag anderen om ook het plezier in het stempelen te ontdekken! maar ik dwaal af....



De lekker onstuimige achtergrond inspireerde me om dit verweerde en "schilderachtige"gevoel voort te zetten en zo ontstond dit weelderige bloemenveld, weliswaar met een "grungy" sfeer, maar toch heel kleurig en vrolijk.

Als je heel goed kijkt ontdek je in de achtergrond ook de Delicate Details stempels. Deze kantachtige randjes geven een romantisch detail. Ook deze set is onderdeel van de Sale-A-Bration en dus gratis te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro. ;o)


Ik "doodlede" een los lijntje vlak langs de buitenrand, en hiervoor gebruikte ik de Project Life Journaling Pens. Ook sponsde ik de randjes nog een beetje.

De elegante tekst komt uit de stempelset Wetlands en deze is uitgeponst met de Decorative Label pons. Een stukje Old Olive Bakerstwine en een knoopje van de Classic Designers Buttons zijn verder de enige versiering. 

De basis is vervolgens gemat op wit cardstock waarvan ik de randjes flink ruig gemaakt heb met mijn Papersnips. Daarna is het geheel op een basiskaart in de diepe kleur Elegant Eggplant geplakt met Stampin'Dimensionals.


Wil je ook meer leren over inkt, stempels en wat er allemaal mee mogelijk is? Ik help je met alle plezier verder! Je mag altijd, geheel vrijblijvend natuurlijk(!), contact met me opnemen! ;o) Voel je vooral niet bezwaard of verlegen, ik doe het graag!

Er zijn bij de Kijkkast bovendien heel veel verschillende en unieke workshops te boeken, en voor nieuwe teamleden ( maar ook de andere teamgenootjes mogen altijd meedoen natuurlijk) organiseer ik regelmatig een les, video, een instructiedag, of bijspijkersessie ;o) met alle ins en outs van de materialen. Als je weet wat het is, en wat er mee mogelijk is, kun je er immers ook optimaal mee werken! Ons team zit vol met echte stempelliefhebbers en het is bovendien een supergezellige, fijne groep mensen waarin je je snel thuis zult voelen! Mocht je er over denken teamlid te worden, of gewoon benieuwd zijn naar wat dat inhoudt (heel veel leuks!!) mag je natuurlijk altijd bij me aankloppen. Ik vertel je er graag alles over!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Avant-Garden (SAB), Delicate Details (SAB), Wetlands
Papier: Whisper White, ELegant Eggplant, Shimmery White
Inkt: Old Olive, Perfect Plum, Rose Red, Elegant Eggplant, Pink Pirouette
Pons: Decorative Label
Embellishments: Bakers Twine Old Olive, Classic Designer Buttons
Tools: Sponge Dauber, Stampin Spritzer, Heattool
En verder: Snail Adhesive, Tear&Tape Adhesive, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette
Image result for So Very Much Sale a Bration
Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
In deze periode betaal je bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare

Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 30 januari om 19.00 uur
Maandag 6 februari om 19.00 uur

Zou je graag meer mogelijkheden leren met je mooie stempelmaterialen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!