vrijdag 5 februari 2016

Workshopnieuws en KIK-nieuws!

Wat ik best vaak hoor is dat veel mensen dol zijn op kaarten in vintagestijl... maar ook op kaarten waar veel technieken op zijn verwerkt! Zo'n kaart waarvan mensen haast niet willen geloven dat je hem zelf gemaakt hebt ;o))

Zo'n workshop hebben we bij de Kijkkast regelmatig!

Op veler verzoek is de workshop Romantic Vintage Layers nogmaals ingepland, en wel op zondag 14 februari aanstaande. Een supershabby, vintage workshop met prachtige vergrijsde oude kleurtjes en een super-romantisch thema....
Je leert dan Grungy effecten te maken, het maken van Inlays, textielachtige looks en natuurlijk werken we met veel laagjes!

Harten, bloemen, opengewerkte onderdelen en meer maken we met de meest romantische stempels en stansen die er in de collectie zitten, en die je na afloop bovendien mag houden!

Deze workshop zit tjokvol met technieken, foefjes, bijzondere achtergronden en is zeer uitgebreid! We werken dan ook in een bescheiden groep zodat iedereen veel aandacht en begeleiding krijgt.

Deze sneakpeek geeft slechts een heel klein beetje een indruk....



Doe je ook mee? Er zijn nog maar enkele plaatsjes beschikbaar! Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 8 februari ivm het bestellen van de benodigde materialen! In de [Workshopagenda] vind je alle informatie!  Let op, vol is echt vol!

KIK-nieuws!

Oeioeioei, de KIK-challenge van de maand bleek een ECHTE uitdaging voor velen! En dat terwijl hij echt niet moeilijk was maar waarschijnlijk dachten de deelnemers dat het vast moeilijk moest zijn dan wat er stond. Nee dus, het was helemaaaal niet moeilijk! Het was een echte designKIK gecombineerd met een leuke techniek.

Het thema van Januari was GraFic Freestyle!

Morgen laat ik mijn echte KIK-maaksels hier ook zien, maar ben je benieuwd wat de deelnemers maakten?\
Ze staan in de KIK-galerij!
Kijk maar snel [HIER]!
Kik-ze!

Tot snel!
Annette

*Van 5 januari tm 31 maart 2016: Sale-A-Bration! Krijg een gratis SAB kado bij elke 60 euro aan bestellingen!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 8 februari om 19.00 uur


Nog een paar daagjes om je aan te melden voor FEBRUARI!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



2 opmerkingen :

  1. O, wat jammer dat je xo ver weg woont want ook dit xou ren geweldige workshop zijn voor mij. Misschien eens een pasr dagen weg regelen richting het noorden. Anders trekt mijn lichaam het niet. Maar is wel helemaal mijn ding.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie KIK uitxendingen ga hem wel nog gebruiken. Maar hopelijk kan ik.bij de volgende weer meedoen, even mijn rust zíen te hervatten, nu alles achter de rug is, masr tijd heeltvwonden en hopelijk helpt de KIK me hierbij.
    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!