zondag 7 februari 2016

Simpel-Op-Zondag#4 met Helping Me Grow

Heel graag wilde ik iets maken met de mooie grote stempels van Helping me Grow! In deze set zitten prachtige grote bloemenstempels!


Die kun je natuurlijk prachtig inkleuren, maar ook zo, in een mooie kleur inkt afgedrukt, zijn ze prachtig!


Dat geeft meteen een heel "natuurlijk" idee...

Daarom vond ik het ook leuk wat naturelband te gebruiken. Ik heb hier gewoon de achterzijde genomen van het Natural Chevron Ribbon. Dan zie je dus de "chevrons"niet! Ik heb de uiteinden een beetje uitgehaald zodat het gaat rafelen en het met een paar Mini Staples vastgemaakt


De kleurtjes zijn afgestemd op het Designer Series Papier dat ik heb gebruikt, Wildflower Fields genaamd. De naam alleen al past er prima bij ;o)) Dit papier is te vinden in de Sale A Bration Folder. Ik vind het bijzonder leuk papier, leuk voor natuurlijke thema's, en evengoed lekker fris! Het doet het erg mooi bij de basiskleuren Sahara Sand en Crumb Cake.

Bijna alle stempels die ik heb gebruikt komen uit deze ene stempelset Helping Me Grow, ik heb er alleen nog wat spettertjes bij gestempeld met de set Gorgeous Grunge.


Als je alle goede kleurtjes inkt op tafel zet, heb je zo'n kaartje heel snel en makkelijk gemaakt. Alhoewel het een eenvoudige kaart is zijn er toch wat details op te vinden.


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Helping me Grow, Gorgeous Grunge
Inkt: Blackberry Bliss, Calypso Coral, Hello Honey, Lost Lagoon, Old Olive
Papier: Cardstock: Sahara Sand
             DSP: Wildflower Fields (SAB)
Pons: Washi Label
Embellishments, Mini Staples Silver: Bakers Twine Old Olive, Natural Chevron Ribbon
Tools: Handheld Stapler
En verder: Tear and Tape Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

*Van 5 januari tm 31 maart 2016: Sale-A-Bration! Krijg een gratis SAB kado bij elke 60 euro aan bestellingen!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 8 februari om 19.00 uur


Nog een paar daagjes om je aan te melden voor FEBRUARI!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

3 opmerkingen :

  1. Prachtige combinatie, en het gerafelde lint is echt een superidee. Het past er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie details zijn er te vinden, toppie weer.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en natuurlijk kaartje. En wat heb je het disinpapier mooi gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!