woensdag 23 februari 2022

Een heleboel liefs - Bloghop Stempel Schatten - Alles is Liefde

Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe sets die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!

Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!


Deze maand hebben we een wel HEEL leuk thema, namelijk: Alles is Liefde!

Hte mooiste thema wat je maar kunt bedenken toch? Want liefde kent zo veel vormen, en is voor elk mens onmisbaar. Liefde voor je partner, je kinderen, je familie, verliefd zijn, trouwen, een huwelijksjubileum, samen gaan wonen, liefde voor een vak, een dier, voor een hobby, voor muziek, voor kunst, of liefde voor bijvoorbeeld de natuur! Kortom, we konden alle kanten op!


Ik besloot als onderwerp voor "Romantische liefde" te kiezen, voor mijn project van vandaag. 

Deze kaart is prima geschikt voor een stel dat trouwt, een samenlevingscontract aangaat, maar ook voor een paar dat een jubileum te vieren heeft! 

De kaart die ik daarvoor maakte is lekker zoetig en romantisch. En lekker overdadig gedecoreerd. Dat is bij zo'n kaart niet gauw te veel, toch?


Als Stempel Schat gebruikte ik deze keer iets dat uitermate geschikt is voor stijlvolle, elegante kaarten zoals dit. Ik koos echter niet alleen voor een stempelset, maar voor een complete collectie! De Simply Elegant Collectie! 


En ik gebruikte de diverse onderdelen hiervan om deze asymmetrische Gatefold kaart te maken, met een lekker luxe uitstraling!


Het paneel op de voorzijde, dat ik uitstanste met de Stitched Rectangle Dies, bestempelde ik met de tekst, en de sierlijke ornamentstempels uit de Elegantly Said stempelset!


Achter het paneel kwam een prachtig, sierlijk label dat ik stanste met de bijpassende Elegant Tag pons. Je kunt dit label heel eenvoudig wat verlengen!


De stempelset en pons vormen de kern van het collectiepakket. Ze zijn te vinden in de jaarcatalogus, en samen ook als voordeelpakket te bestellen.


De flappen van de basiskaart versierde ik met prachtig designpapier, met sierlijke motieven en volop metallic elementen. Dat zorgt voor lekker veel glans op deze feestelijke kaart.


Het Simply Elegant Specialty Designer Series Paper zit vol met dit soort prachtige motieven! En het heeft mooie sjieke basiskleuren. Naast het Basic Black, Basic Grey, Very Vanilla en Basic White komen er meerdere metallickleuren in voor, namelijk zilver, goud en koper! Een heel stijlvolle, sjieke, en tegelijk tijdloze combinatie!


Door dit neutrale kleurenpalet kun je ook heel makkelijk een extra kleur toe voegen, als je dat wilt.
Hier deed ik dat met Blushing Bride. 

Ja.....Zelfs de naam van deze kleur is toepasselijk ;o)


Natuurlijk hoort er op zo'n "rijke"kaart ook bijpasssende decoratie. Naast de Metallic Pearls waarbij ik het prachtige label versierde, bond ik ook wat zilverkleurig Elegant Trim om de kaart, als accent.

Ook het Elegant Trim is onderdeel van de Simply Elegant Collectie. Je krijgt in een pakje zowel goud als zilverkleur. Het is ontzettend mooi te strikken. Soepel en toch ook stevig. Ik gebruik dit dan ook graag, ook bij heel andere stempels, kleuren en papiertjes.


Natuurlijk is zo'n kaart pas echt af als je ook de binnenkant bijpassend aankleedt. Dat deed ik hier met de hoekstempel (het is net kant, vind je ook niet?), met de randstempel en nog een strook van het Designpapier. Ook gebruikte ik de Blending Brushes om de randjes een beetje roze aan te zetten.


Wat ik trouwens ook op het paneel aan de voorzijde deed!

Eigenlijk is dit een heel eenvoudig te maken kaart. Het zijn echt de materialen die hier de show stelen.
Mocht je meer voorbeelden willen zien met deze schitterende collectie, kijk dan eens HIER!


Mocht je, net als ik, ook zo verliefd zijn geworden op deze Collectie dan is het handig om te weten dat je met 1 bestelnummer de hele collectie, zoals hier afgebeeld, kunt bestellen, maar natuurlijk zijn ook alle items los te verkrijgen.

Onlangs mocht ik met deze serie een prachtig trouwalbum ontwerpen, inclusief de uitnodigingen, kado doosjes en tafelaankleding. Alles geheel aangepast op de smaak van het bruidspaar. Deze items kan ik (nog) niet laten zien. De eer is uiteraard aan het bruidspaar zelf! Maar wellicht breng ik je hiermee ook op een idee! Mocht je advies willen, of een persoonlijk ontwerpje willen laten maken, klop dan gerust bij mij aan.



Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vond! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast!
Vergeet niet om de bijdragen van de andere designers van team Stempel Schatten te bekijken ;o) Wij voorzien je samen graag van leuke ideetjes en nieuwe inspiratie! Alle links vind je hier onder!

De lijst met gebruikte producten heb ik ook toegevoegd. Alle producten zijn natuurlijk weer te bestellen bij de Kijkkast!

Veel plezier bij je vervolg van de hop, en heel graag tot snel! XXX Annette💚

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Elegantly Said
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Blushing Bride, Basic White
             DSP: Simply Elegant Specialty Designer Series Paper
Inkt: Basic Gray, Blushing Bride
Pons: Elegant Tag pons
Dies: Stitched Rectangle Dies
Embellishments: Metallic Pearls, Simply Elegant Trim
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool.




Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 28 februari om 19.00 uur (LAATSTE SAB meebestelling!)
Maandag 7 maart om 19.00 uur




De Kijkkast-FEBRUARI-actie: Gebruik de actuele hostcode R2ERKYUS
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Bleu Adhesive Backed Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Het grootste stempelfeest van het jaar!
Sale-A-Bration, 4 januari-28 februari
Het grootste stempelfeest van het jaar!
Kies GRATIS producten uit bij je bestelling! 
Klik HIER voor alle info!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
*****Tijdens de Sale-A-Bration mag je bij dit alles 
tijdelijk ook nog twee gratis stempelsets naar keuze uitkiezen!****
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:



Wil jij de nieuwe catalogus, SAB brochure en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2 opmerkingen :

  1. Wow, echt een prachtige kaart, heel chique uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie, chique kaart is het geworden. Leuk de combinatie met roze. Creatieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!