woensdag 9 februari 2022

Volop mixen en matchen met Sale-A-Bration producten! - Met Kijkkast Live Video!

 Een poosje geleden was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina!  Dat is zo leuk om te doen! In deze blogpost vertel ik wat we die keer maakten en kun je de videoregistratie terugvinden!


Gewoonlijk laat ik de volgers van mijn fb pagina kiezen welke set ze graag willen zien in de volgende Kijkkast Live! Deze keer deden we het echter anders! Er werd niet gekozen, maar ik ging in deze Kijkkast Live volop combineren en mixen met allerlei producten uit de Sale-A-Brationfolder!


Gewoon om te laten zien wat deze producten zijn, en wat ze kunnen, en om inspiratie te delen met deze prachtige producten, die je nog tot eind september gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!*

*Klik HIER als je meer wilt weten over de Sale-A-Bration!*

Hier en daar gebruikte ik ze samen, soms op een onverwachte manier, maar ook combineerde ik de iSale-A-Brationproducten met een aantal items uit de Mini Catalogus en uit de Jaarcatalogus. Er is ZO veel mogelijk!


Het leverde een drietal kaarten op, voor verschillende gelegenheden, en in uiteenlopende stijlen. Hier en daar gebruikte ik ook items op een leuke, onverwachte manier of een niet voor de hand liggende combinatie.

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket of het papier te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met in dit geval dus  de verschillende Sale-A-Bration items!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!



Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Het is een uitgebreide video geworden, ik deel heel veel tips en laat alle stappen uitgebreid zien!

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:




Als eerste ontstond er een kaart, een funfold, met de grappige Sale-A-Brationset Awesome Otters! Hier heeft de otter wel zin in een feestje! In de video laat ik je zien hoe ik het ottertje inkleurde met Stampin'Blends.



Door deze te combineren met het vrolijke Sweet Talk DSP laat ik meteen zien dat dit papier zich uitstekend leent voor lieve, vrolijke verjaardagskaarten!

Het volgende Sale-A-Brationproduct dat ik er bij pakte was het Daffodil Afternoon DSP! Ik houd zo van de unieke kleurcombinatie en de sjieke uitstraling hier van!



Hier kreeg de kaart een wat romantische touch, en combineerde ik met het Daffodil Daydream voordeelpakket, bestaande uit stempels en stansen. In de video laat ik diverse handige foefjes zien. EN... de tekst komt uit een geweldige tekstenset, die OOK bij de Sale-A-Bration hoort!

En als derde en laatste maakte ik een vrolijk kaartje in zomerkleuren! Hiervoor combineerde ik twee verschillende Sale-A-Brationkadoos met elkaar die je niet zo snel bij elkaar zou verwachten!



De stempelset Driving By, gaat hier prima samen met het Simply Marbleous Designapier! Ook bij deze kaart laat ik weer een aantal tips en toepassingen zien!


In de video laat ik alle gebruikte producten zien, en je kunt ze ook allemaal terugvinden in de lijst van gebruikte producten onderaan deze blogpost!

Ik gebruikte maar liefst drie stempelsets uit de Sale-A-Brationfolder en twee soorten designpapier uit de Sale-A-Brationfolder. Je herkent ze in de onderstaande lijst aan de afkorting (SAB)! Allemaaal gratis verdiende producten dus. 

Hoe tof is dat!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, vrijdag 11 februari om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!
Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE๐Ÿ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!๐Ÿ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!๐Ÿ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Awesome Otters (SAB), Daffodil Daydream, Speciale Momenten (SAB), Driving By (SAB)
Papier: Cardstock: Real Red, Highland Heather, Basic White, Thick Very Vanilla, Very Vanilla, Pale Papaya, So Saffron, Bumblebee, Bermuda Bay
             DSP: Sweet Talk DSP, Daffodil Afternoon DSP (SAB), Simply Marbleous DSP (SAB)
Inkt: Memento Black, Real REd, Versamark, Flirty Flamingo, Bermuda Bay
Dies: Layering Circles Dies, Stitched So Sweetly Dies, Daffodil Dies
Pons: Banners Pick a Punch
Stampin'Blends: Gray Granite, Crumb Cake, Highland Heather, Real REd, Bermuday Bay, So Saffron, Basic Black
Embellishments: Faux Linen Ribbon Real REd, Iredescent Rhinestones Basic Jewels, Classic Matte Dots, Scalloped Lace Trim Very Vanilla, Blue Adhesive Backed Gems
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers




Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 februari om 19.00 uur
Maandag 21 februari om 19.00 uur




De Kijkkast-FEBRUARI-actie: Gebruik de actuele hostcode R2ERKYUS
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Bleu Adhesive Backed Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Het grootste stempelfeest van het jaar!
Sale-A-Bration, 4 januari-28 februari
Het grootste stempelfeest van het jaar!
Kies GRATIS producten uit bij je bestelling! 
Klik HIER voor alle info!


๐Ÿ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!๐Ÿ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
*****Tijdens de Sale-A-Bration mag je bij dit alles 
tijdelijk ook nog twee gratis stempelsets naar keuze uitkiezen!****
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:



Wil jij de nieuwe catalogus, SAB brochure en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!