zondag 9 augustus 2020

25 jaar bij elkaar - Kre8tors Bloghop - Theme: Anniversary


*This blogpost is in Dutch and English!*

Hallo, en welkom bij de Kre8tors Bloghop!
Hello and welcome, to the Kre8tors bloghop!


Deze maand werken we volgens een thema, namelijk Anniversary. Oftewel een huwelijksjubileum! Zulke kaarten hebben we volgens mij allemaal regelmatig nodig!

This month are working with a theme: Anniversary! We all need cards for such a happy occassion every now and then, don't we?


Ik maakte een vierkante kaart, met een lekker frisse kleurcombinatie en mixte en matchte lekker met wat verschillende producten.

I made this square card in a fresh colorcombination, and mixed and matched some different products.


Het prachtige Peony Garden DSP combineerde ik nu eens met een zachte geeltint: So Saffron.

The beautiful Peony Garden DSP was used, together with a bit of soft yellow: So Saffron!


De prachtige grote bloem komt uit de set Good Morning Magnolia. het was al weer een poosje geleden dat ik deze gebruikte, maar wat is ie toch prachtig!!

The big Beautiful flower is from the set Good Morning Magnolia. It had been a while since I used this set, but wow, isn't this stamp beautiful!


Deze grote bloem leent zich prima voor allerlei inkleurtechnieken. Deze keer koos ik voor een watercolourlook, maar ik maakte deze met de Blenderpens en de bijpassende kleurtjes inkt.

The Magnoliaflower is perfect for all kinds of colouringtechniques. This time I wanted a soft watercolourlook which I made with Blenderpens and ink in matching colours.


Het komt mooi uit op de vierkante kaart!

It fits nicely on this square card!


De cijfers stanste ik uit met de Playful Alphabet Dies

The numbers were diecut with the Playful Alphabet Dies


De tekst komt ook uit de Good Morning Magnoliaset en stanste ik uit met de Stitched So Sweetl Dies, zodat het een leuk decoratief accentje is op mijn kaart.

The text is also from the Good Morning Magnolia set, and was diecut with the Stitched So Sweetly Dies. This way is is a nice decorative element on the card.


Alle onderdelen plakte ik verhoogd op. Dat geeft de kaart een extra "luxe"gevoel! Zo met dit tegenlicht zie je ook meteen goed de Elegant Faceted Gems schitteren. Meer decoratie was naarmijn idee niet nodig. Wat vind jij?

All elements were adered together with lots of dimension. This gives the card a "luxurious"feel. With this light you can allso see the glittering of the Elegant Faceted Gems very well. I think this is all the decoration the card needs. What do you think?



 Natuurlijk is deze kaart prima aan te passen, qua cijfers, of qua accentkleur. Zo kun je hem eigenlijk altijd mooi afstemmen op het betreffende gelukkige bruidspaar! Door de klassieke en toch moderne stijl is hij eigenlijk best heel neutraal, en daardoor geschikt voor elke leeftijd!

Ofcourse this card can be adapted in many ways... You can change the numbers, or the accentcolour for example, and adapt it to the happy couple you make it for! It is both modern and classical, so it is a card that is always usable and fitting for any age!

 

Dit was weer mijn project voor vandaag! Dankjewel voor je bezoek aan de Kijkkast! Voel je welkom terug te komen en mocht je vragen hebben of producten willen bestellen, kun je me altijd even een MAIL sturen! Ik help je graag! Voor nu, een fijne dag, en veel plezier met het vervolg van deze feestelijke bloghop!  XXX Annette

This was my project for today! Thank you for visiting de Kijkkast! Feel welcome to come back any time, and in case you have any questions, feel free to send me an EMAIL! It is my pleasure to help you! For now... have a nice day and have fun with this happy bloghop! XXX Annette

De volgende bloghopbijdrage is bij:
Next Bloghopstop is at:


Roll Call List
Annette Elias - De Kijkkast - NL --------> Hier ben je nu/You are here now!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Good Morning Magnolia
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, So Saffron, Whisper White
  DSP: Peony Garden DSP
Inkt:Gray Granite, So Saffron
Dies: Magnolia Memory Dies, Playful Alphabet Dies, Stitched So Sweetly Dies
Embellishments: Elegant Faceted Gems
Tools: Diecutting Machine, Blenderpens



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 10 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 17 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


9 opmerkingen :

  1. So pretty, Annette! Love all the layering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful card Annette! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi! Wat een geweldige compositie zeg! Ook de kleuren helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een inspiratie zeg! Geweldige kleurcombinatie bij dit papier! En een geweldige blogpost, je schrijft zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Annette! Echt een genot om naar te kijken! Degene die deze kaart ontvangen zijn er van weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful magnolia card for a 25th anniversary. Love it!!! Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!