woensdag 19 augustus 2020

Mooie momenten met Painted Poppies

Stempels, ze zijn zo leuk, en je kunt er zo veel mee doen!

Heel strak en simpel, of een beetje speels...

Of je gebruikt stempels op een andere manier dan voor de hand ligt. Lekker losjes dus!

 Want regels zijn er eigenlijk niet. Je eigen creativiteit bepaalt welke kant je op gaat!


Zo gebruikte ik hier de prachtige klaprozen van Painted Poppies als achtergrondstempel...


En de tekst,uit de set Peaceful Moments, die ik op het voorste paneel gebruik komt ook weer terug in de achtergrond...


Met kleurtjes en materialen die mooi bij elkaar passen, met prachtig ontworpen stempels en een vleugje inspiratie heb je zo een vrolijk en kleurrijk kaartje gemaakt..

 Mag ik ook jou helpen je eigen creatieve kant te ontdekken, te verkennen, en te ontwikkelen?

Dat is mijn grote passie: het overbrengen van het plezier dat je kunt hebben aan deze vorm van creatief bezig zijn! En hoe leuk zou het zijn als het ook jouw passie, jouw hobby, jouw creatieve uiting en jouw ontspanning zou kunnen zijn!

Deze kaart maakten wij nog niet zo lang geleden bij een van de Kijkkast Clubworkshops.  En de tekst is toevallig ook nog eens heel actueel! Stempelen zorgt voor mooie momenten, mooie herinneringen, en een mooi gebaar naar degene die zo'n kaart ontvangt. En is een mooie manier om even iets van een tastbaar contact te hebben in deze rare tijden... wat iedereen volgens mij heel blij zal ontvangen!
Een echte win-win situatie zeggen ze dan ;o)

En iets moois maken is echt niet moeilijk hoor, ik leer je graag de kneepjes, de tips en de technieken!
Bovendien kun je alle producten via mij bestellen, en ben je altijd verzekerd van eerlijk advies, en persoonlijke service... Je bent van harte welkom bij de Kijkkast...

Kun je niet wachten? Kijk dan ook eens bij de Online Thuis Workshops die de Kijkkast aanbiedt. Altijd verrassend, met bijzondere details, duidelijk, compleet en uitgebreid en net even anders dan anders! Niet moeilijk, wel altijd een beetje bijzonder!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Painted Poppies, Peaceful Moments
Papier: Cardstock: Melon Mambo, Poppy Parade, Whisper White
Inkt: Poppy Parade, Melon Mambo, Gorgeous Grape, Memento Black
Dies: Layering Ovals Dies
Embellishments: Glittered Organdy Ribbon
Tools: Diecutting Machine, Sponge Daubers, Stampin'Sponges




 Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 24 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 31 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!