maandag 17 augustus 2020

Vrolijke verjaardagskaart met Birds & Branches - #FMS448

Na een flinke hoosbui gisteravond is het wat afgekoeld buiten, maar in huis is het nog best warm.... Een goede reden om tussendoor een half uurtje rust te nemen en even te gaan stempelen;o) Onze vakantie is inmiddels voorbij, dus ik hervat weer alle werkzaamheden op stempelgebied, zoals een besloten online workshop, de Kijkkast Clubworkshops, en de fleurige Thuisblijfworkshop (waarvoor je je nog kunt aanmelden!)

Met de vogeltjes van de set Birds & Branches heb ik nog ontzettend veel leuke plannen...waarover ik later meer ga vertellen... maar vandaag kon ik echt niet langer wachten...ik kon ze niet meer weerstaan ;o)... Dus... de vogeltjes mogen vandaag mijn kaart (ver)sieren!

Een vrolijke kaart, met vrolijke kleuren voor een vrolijke jarige!!

Ik gebruikte de nieuwe In-Colorkleuren Just Jade en Magenta Madness. Heerlijk fris samen!


Juist nu verjaardagen toch anders gevierd worden is het sturen van een felicitatiekaartje extra belangrijk. Kun je niet langsgaan zoals je altijd deed, of ga je een keer later -veilig en in klein gezelschap- op bezoek is het toch leuk om de jarige op de "echte"dag alvast iets te sturen. 

UIt ervaring weet ik hoe ontzettend feestelijk het is om dan een stapel gezellige post te ontvangen!


Voor mijn kaart was deze schets 448 van Freshly Made Sketches, de aanleiding! Een heel makkelijke schets, met heel veel creatieve mogelijkheden om de diagonale indeling te gebruiken!


Het leek me leuk iets met diepte en met decoratie te doen, in deze diagonale "baan". Ik verhoogde dus de voorste panelen een beetje met Stampin'Dimensionals

En n de opening kwam een mooie, opengewerkte strook. Door afstekende kleuren te gebruiken maak je van deze sierstrook een echte blikvanger.

De strook haalde ik uit de grote achtergrond van de Many Medallions dies door simpelweg een rij van de "Medallions" los te knippen van de rest.

(Door HIER te klikken zie je wat ik tot nu toe met deze dies heb geplaatst.)


Vervolgens stempelde ik het vogeltje, het extra vleugeltje, de tak en de blaadjes. Deze stanste ik uit met de Birds & More Dies of knipte ik met de hand uit (het takje),


De Birds & Branches Bundle is een prachtige, uitgebreide set, met enorm veel mogelijkheden! Deze Bundle is te vinden in de jaarcatalogus.
*Worden de Birds & Branches Stempelset en de bijpassende Birds & More Dies samen, als productpakket, besteld, levert dat een bundle korting op van 10 procent*

(Als je HIER klikt zie je wat ik tot nu toe gepost heb met deze bundle!)

Om het vogeltje een mooi rustig achtergrondje te geven kwam deze op een Vellum cirkel die ik uitstanste met de Stitched Shapes Dies.

Het leuke van het Vellum Cardstock is dat je daaronder de diagonale borderrand gewoon ziet doorlopen.


Hier zie je goed het effect van de diverse hoogteverschillen in de kaart. Ook de vleugel van de vogel heb ik verhoogd op het lijfje geplakt.


De tekst komt uit de set Van Alles Wat. Deze set zit vol met echt heel bruikbare ( en heel veel) Nederlandste tekstjes, in een mooi subtiel maatje, wat ideaal is als je- zoals hier- een grote tekst wat te overheersend vindt in het geheel. Deze heb ik uitgeponst met de Classic Label pons. Ook al zo'n onmisbaar item! Ik heb deze eigenlijk altijd bij de hand staan! Het kleine witte accent zorgt bovendien voor "evenwicht" in de kaart.



 De Elegant Faceted Gems zijn net de frisse, eenvoudige decoratie die de kaart nodig had.

Klaar om op te sturen ;o)

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Birds & Branches, Van Alles Wat
Papier: Cardstock: Just Jade, Magenta Madness, Whisper White, Vellum
Inkt: Just Jade, Magenta Madness, Memento Black
Dies: Birds & More dies, Stitched Shapes Dies, Many Medallions Dies.
Pons: Classic Label
Embellishments: Elegant Faceted Gems



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 17 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 24 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen









1 opmerking :

  1. What a pretty card! I love that little bird and the fun die cut! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!