woensdag 22 april 2020

Stampin'Blends en Nieuwe Bloesems voor moederdag! BloghopStempel Schatten NL



Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe producten die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!
Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!

Deze keer is het thema: Moederdag!

De tweede zondag van mei is het weer zo ver! Dan zetten we alle supermama's, bonusmama's, pleegmoeders, wensmama's, tweede moeders, en al die anderen... in het zonnetje!

Mijn eigen moeder geeft meestal niet zo veel om grote dure geschenken. Een met liefde uitgezocht kleinigheidje doet haar veel meer. En.... als het leuk verpakt is, is ze met de verpakking vaak net zo blij als met de inhoud ;o)


Daarom maakte ik voor haar een mooi doosje en een bijpassend minikaartje! Beiden gestempeld maar ook subtiel gekleurd met de Stampin'Blends! Wat ben ik toch enthousiast over deze fantastische Alcoholmarkers! Maar wat zie ik ze toch relatief weinig voorbij komen... Een mooie reden dus om deze Stempel Schat, de Stampin'Blends, weer eens in de Spotlights te zetten....


Het kleurwerk is in dit geval heel subtiel toegepast. Ik heb met Basic Gray gestempeld op cardstock in de kleur Soft Sea Foam. Dat is een heel sjieke, zachte combinatie, en daar pasten dus naar mijn idee geen heel felle kleuren bij.


 Ik gebruikte dan ook Stampin'Blends in de kleur Soft Sea Foam en  Pool Party om kleine kleurnuances aan te brengen in de prachtige bloesemstempel uit de set Nieuwe Bloesems.


Het doosje maakte ik zelf, heel makkelijk uit bijna een vel cardstock in A4 formaat. Het deksel maakte ik in twee kleuren, Weer Soft Sea Foam, samen met Smoky Slate.


Deze kleedde ik een beetje aan met een los gestempelde en gekleurde bloesem die ik uitstanste met de bijpassende Cherry Blossom Dies.

NIEUWE BLOESEMS BUNDLE (DUTCH) 

*De Forever Blossoms staat in de minicatalogus op blz 16 . Deze is op dit moment nog te bestellen.
Stempels en dies zijn ook los te koop, maar als samen bestellen levert tien procent bundlekorting op.*



De laagjes en het lusje van lint maken er een "net-even-anders" dekseltje van, en dit lint-lusje onderbreekt leuk de strakke lijnen. Dit past leuk bij de zachte look.



Het bijpassende kaartje is maar klein, het heeft het FINCHIE formaat.

En ook hier kwam het uitgestanste bloesempje weer terug. De tekst komt uit de set Van Alles Wat en ponste ik uit met de Classic Label pons. De bloesem en het labeltje plakte ik verhoogd op met Mini Dmensionals.

Inkleuren hoeft dus echt niet fel of bont te zijn, dat zie je goed bij dit projectje. Je kunt er zo oneindig veelzijdig mee werken! Eigenlijk passen ze bij allerlei stijlen en zijn geschikt voor beginners, maar ook vergevorderden. Ik geeft regelmatig workshopseries met de Blends, om al die stjilen en technieken haarfijn uit te leggen. Nu hebben we uiteraard even geen workshops hier thuis maar hopelijk kunnen we hier snel mee verder! 

Maar voor het eenvoudige kleuren dat ik hier gedaan heb, kun je zo aan de slag hoor! Leuk he, om te werken op gekleurd cardstock! Het is even opletten met de combinatie van kleuren, maar wil je ook zoiets gaan maken en vind je de keuze moeilijk, dan help en adviseer ik je met alle liefde!


In deze verpakking past met gemak een lekkere bodylotion oid, maar ook een aantal Stampin'Blends passen er prima in! Als dat geen gaaf kado is..... Ik zou het wel weten! ;o) 

De Stampin'Blends zijn er in 36 kleuren, elk in een lichte en donkere variant. Daarnaast is er nog een Color Lifter en zijn er twee huidskleuren. Een compleet overzicht vind je op bladzijde 179 van de jaarcatalogus.

Een tip: Je hebt absoluut niet perse alles nodig... Met een paar kleuren kun je al zoveel leuks, en zo kun je eventueel geleidelijk uitbreiden. Voor deze projectjes heb ik slechts 2 kleursetjes gebruikt!

Voor ik het vergeet: Mocht je graag de maten van het doosje en de deksel willen, dan wil ik met plezier een werkbeschrijving maken en plaatsen hoor. Het is zo leuk, en zo makkelijk te maken! En volgens mij kun je met zo'n kadootje je moeder echt verrassen! Laat het me gerust weten!


 Hiermee heb ik je hopelijk op een leuk kadoidee gebracht voor jouw allerliefste moeder! En wil je nog meer ideeen, kijk dan vooral ook bij de onderstaande links, waar de andere Stempel-Schattige dames ;o) ook hun moederdag-projecten laten zien!

Voor nu, superbedankt voor je bezoekje aan de Kijkkast, en kom gerust snel weer kijken! 

Als je een reactie wilt plaatsen... SUPERLEUK... Dankjewel alvast!!<3 b="">

Tot de volgende keer, pas op je zelf EN elkaar , en blijf lekker creatief! XXX Annette

Neem ook een kijkje bij:




Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Nieuwe Bloesems, Van Alles Wat
Papier: Cardstock: Soft Sea Foam, Smoky Slate
Inkt: Basic Gray
Dies: Cherry Blossoms Dies
Stampin'Blends: Soft Sea Foam ( Light & Dark), Pool Party ( Light & Dark)
Embellishments: Textile Ribbon, Pool Party


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd ( Vanaf 50 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
Bestel je vanaf 75 euro ontvang je bovendien een gratis workshoppakket met instructievideo!


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de JAARCATALOGUS
en/of de nieuwe voorjaars-minicatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!

3 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!