woensdag 1 april 2020

De tuin in met de Ornate Garden Suite!- NL demo's Bloghop

Hallo en  hartelijk welkom bij deze bloghop van Nederlandse Stampin'Up! Demonstratrices!

Het is 1 april en met ingang van vandaag is een speciale Suite verkrijgbaar. De Ornate Garden Suite! We krijgen hiermee een voorproefje op de jaarcatalogus, oftewel een Early Release!


Ben je klaar voor wat voorjaarsachtige inspiratie?
Wij gaan met deze groep jullie door deze hop nader kennis laten maken met deze suite, en laten allerlei uiteenlopende voorbeelden zien!

De Ornate Garden Suite is een combinatie van een bloementuinthema, in combinatie met fraaie ornamenten!

Natuurlijk kun je een Suite als deze perfect in z'n geheel gebruiken, maar het is ook leuk om er je eigen draai en combinatie op los te laten, en het leek me leuk daar in deze bloghop mijn variant van te laten zien.


Ik koos met name voor de beide Bundles in de Set, de beide stempelsets, en de beide sets Dies. Gecombineerd met de mooi Embossingfolder!

 Door zachte kleuren te kiezen maak je er iets heel anders van! De onderdelen van de Suite zijn natuurlijk los van elkaar ook enorm veelzijdig te gebruiken!

Voor alle drie de kaarten heb ik de gestempelde bloemafbeelding uit de set Ornate Style met Wit embossingpoeder ge"heatembos"d 

De afbeeldingen kleurde ik in met inkt en een Aquapainter en knipte ze vervolgens uit.

En ik verwerkte ze daarna op mijn kaarten gecombineerd met de Dies, de tekststempels uit de set Bedanken in Stijl (Hoera, een schitterende Nederlandstalige set!) en de Embossingfolder uit de Suite.


Wat ee n superleuke teksten, en een prachtige letters! Je kunt de woorden op diverse manieren met elkaar combineren. Daar is over nagedacht ;o)


Ik gebruikte de stempels en dies op verschillende manieren!

 Dat zorgt voor veel afwisseling en variatie...

alhoewel ik steeds dezelfde kleuren gebruikte, Sahara Sand, en Petal Pink....

De detaillering van de Stempels en Dies is echt geweldig!


Heerlijk werken is het, als alles zo makkelijk mixt en combineert!

Natuurlijk laat ik binnenkort ook de andere producten uit deze suite nog zien!! Doordat wij deze Suite konden preorderen heb ik er de afgelopen weken al veel mee kunnen werken!


Dit was mijn eerste setje voorbeelden met de Ornate Garden Suite, maar er gaan er zeker nog vele volgen! Ook op mijn facebookpagina EN de Kijkkast VIP Lounge zal ik nog verschillende voorbeelden, tips, variaties en stap voor stap foto's en filmpjes met deze suite delen! Neem dus maar snel (weer) een kijkje!


Ben je ook zo benieuwd wat de anderen er mee gemaakt hebben? Vervolg dan de hop en neem bij iedereen een kijkje. Dat doe je eenvoudigweg door de link hieronder te volgen! 
Helemaal onderaan dit bericht vind je ook een lijstje met alle gebruikte producten. Heb je vragen over de producten, de werkwijze of wat dan ook, neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op.
Mocht je iets willen bestellen, dan zijn de verzendkosten vanaf 50 euro ook deze maand nog gratis, en ontvang je bij een bestelling vanaf 75 euro bovendien een gratis workshoppakketje.

Dank voor je bezoek aan de Kijkkast, en tot snel! XXX Annette

De bloghop gaat verder bij: >>JANNEKE<<


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Ornate Style, Bedanken in Stijl
Papier: Whisper White, Sahara Sand, Petal Pink, Shimmery White
Inkt: Sahara Sand, Petal Pink, Versamark
Dies: Ornate Floral #D Embossingfolder
Embellishments: Embossingpowder Whisper White
En verder: Heat Toll, Embossing Buddy, Aqua Painters, Big Shot, Die Brush 

        Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd ( Vanaf 50 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
Bestel je vanaf 75 euro ontvang je bovendien een gratis workshoppakket met instructievideo!


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de JAARCATALOGUS
en/of de nieuwe voorjaars-minicatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!



7 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!