woensdag 22 april 2020

De "Retiringlijsten" zijn er!. Welke producten gaan uit de collectie?

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Het is zo ver, vanavond om 21.00 uur zijn de Retiringlijsten bekend gemaakt. De lijsten met producten uit de jaarcatalogus EN uit de minicatalogus die we binnenkort niet meer terug zullen gaan zien!

Vanaf nu is het OP IS OP!

Hieronder vind je de links naar beide lijsten. Het is het handigst om met je catalogus er bij de lijst door te nemen. Op de lijsten staan de paginanummers er namelijk bij. Ook zijn een aantal producten in prijs verlaagd! Door de link aan te klikken zie je de huidige beschikbaarheid. Natuurlijk kan dit veranderen want vanaf dit moment zal de voorraad zeer snel opraken! Mijn advies is dus: Wacht niet met het bestellen van de producten die je echt graag wilt hebben!

Ik bestel dagelijks, en je bestelling kan regelrecht naar je huis verzonden worden. Deze maand is dat bij een bestelling van minimaal 60 euro via de Kijkkast gratis!
Je kunt je bestelling aan me doorgeven via mail, via telefoon, of via een persoonlijk bericht. Ik maak het dan zo snel mogelijk voor je in orde en doe mijn uiterste best je gewenste producten voor je te bestellen. Betalen kan met een bankoverschrijving of Betaalverzoek.

>>>HIER <<< vind je de lijst met uitlopende producten 
uit de januari-juni MINICATALOGUS!

en


>>>HIER<<< vind je de lijst met uitlopende producten 
uit de  2019-2020 JAARCATALOGUS!

LET OP:

Ik wil je nog speciaal wijzen op de IN COLORS 2018-2020 die de collectie zullen verlaten. Wil je nog iets hebben in deze kleuren ( Inkten, cardstock, Stampin'Write Markers, refills, lint ed) wees je er dan van bewust dat deze producten doorgaans razendsnel op zullen raken!

Heb je vragen? Neem gerust even contact op. Ik help je graag!

XXX Annette

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2020/Last-Chance%20Products/EU/04.22.20_SHAREABLE_LAST-CHANCE_NL.jpg


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!