vrijdag 10 november 2017

Mannenkaart met de Stampin'Blends

Het is druk geweest bij de Kijkkast! Ik probeerde ondanks de markt, een workshop en vele voorbereidingen voor komende dingen in de afgelopen dagen ook nog wat swaps te maken, want vrijdagavond en zaterdag ben ik op On Stage, het grote evenement van Stampin'Up! en daar horen Swaps bij!

Maar helaas is de voorbereidingstijd echt op en nu ben ik niet verder gekomen dan het maken van kadootjes en swaps voor mijn lieve teamgenootjes en wat kleine kadootjes voor wat lieve dames. Ik heb besloten maar geen nachtje door te halen en voor toch nachtrust te kiezen ipv mijn swaps afmaken... Maar het valt me moeilijk, want ik vind het allemaal veel te leuk! Ik moet echter verstandig zijn en om mezelf denken... Jammer jammer....

Maar ik heb toch nog even een kaartje voor jullie, deze maakte ik vorige week al, van een van de stukjes kleurwerk uit mijn Stampin'Blendsvideo afgemaakt en verwerkt in een kaartje!


Ik vertelde dat ik een beetje indianenkleurtjes gebruiken zou, en dat heb ik inderdaad doorgezet. Ik heb hier de Blends in de kleuren Crumb Cake, Pool Party, Night of Navy, Pumpkin Pie, Calypso Coral, en Smoky slate gebruikt, en dan zowel de Light als de Dark versie.

Echt een supermakkelijk kleurklusje, dankzij de leuke stempel uit de set  Hello Color. De langwerpige borderstempel heb ik gewoon twee keer in de lengte aan elkaar gestempeld zodat ie wat langer werd en toen ingekleurd en op maat gesneden.

Deze set is trouwens sowieso superleuk om mee te werken!
En door de kleuren die je kiest is deze set voor allerlei gelegenheden te gebruiken!


Hier koos ik dus de wat aardse kleuren en dan wat blauw er bij voor een stoere aanvulling.


Ook de achtergrond wilde ik een beetje stoer houden dus nam ik de supergave embossingfolder Pinewood Planks en deed daar mijn stukje cardstock een beetje diagonaal in. Dat kan goed want het is een lekker grote embossingfolder, die bovendien heel veel relief geeft!  Door er daarna inkt over te sponzen geef je alle nerven en naden wat meer pit en contrast. Toch is het rustig genoeg om de kleurige rand niet te overstemmen.

 Ik vond dat deze kaart heel leuk zou zijn voor een verjaardag dus nam ik de toepasselijke teksten die ik samenstelde uit stempels van Thuiskomen, (een van de prachtige Nederlandse sets die we hebben) en ponste deze uit met de Everyday Label Pons. Door hem zo achter de strook te verwerken fungeert hij hier als een soort tabje. Zo lekker veelzijdig die pons!

Ik heb er vervolgens een beetje een "groepje"van gemaakt met wat strookjes Washi Tape, wat White Perfect Accents die ik met de Blends een kleurtje gaf, en een stukje Burlap Ribbon dat ik met een nietje bevestigde. Lekker stoer ;o)


Best kleurig voor een mannenkaart! Dat ga ik zeker vaker doen!


 Dat kleuren met de Stampin'Blends is zooooo makkelijk en leuk, en je voelt je net een heuse artiest er mee, want het resultaat is zo gaaf! En de afbeeldingen uit deze set zijn echt helemaal een makkie om te kleuren en ik heb er inmiddels al weer wat meer ideetjes mee ;o) dus binnenkort ga ik weer verder.

Nu eerst twee dagen feesten,  en genieten van leuke dingen, lieve mensen, veel gezelligheid en een overdosis stempelnieuws en waarschijnlijk weer superspannende info. Heerrrrlijk! Op mijn Kijkkast Facebook-Pagina zal ik waar mogelijk al wat sneaks en sfeerplaatjes posten... Houd die pagina dus vooral in de gaten! ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hello Color, Thuiskomen
Papier: Cardstock: Whisper White, Early Espresso, Island Indigo, Pool Party
Inkt: Memento Black, Early Espresso
Stampin'Blends: Pool Party, Crumb Cake, Night of Navy, Pumpkin Pie, Calypso Coral, Soky Slate, van alles de Light en de Dark.
Embossingfolder: Pinewood Planks
Pons: Everyday Label
Embellishments: White Perfect Accents, Washi Tape Basics Pack 3, Burlap Ribbon
Tools: Big Shot, Sponge Dauber, 
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, nietmachine.

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 13 november om 19.00 uur
Maandag 20 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!