donderdag 2 november 2017

Stampin'Blends, workshopinformatie en tips... met VIDEO (Facebook Live)

Vandaag heb ik in een Facebook Live sessie het een en ander uitgelegd en laten zien over de StampinBlends! Ondanks mijn verkoudheid heb ik daarin veel kunnen vertellen, al hoor je wel dat ik niet zo veel lucht heb momenteel... Maar goed, het lukte toch en heb je deze Live video gemist, kun je hem hier alsnog bekijken!



Mocht je na het kijken toch nog vragen hebben ben je natuurlijk van harte welkom deze alsnog te stellen. Je mag altijd even contact opnemen, bijvoorbeeld door mij een {EMAIL} te sturen!

In deze video noemde ik al de workshops, en hieronder wil ik hier graag iets meer over vertellen. Je kunt aan de workshops namelijk deelnemen door vier maanden lang lid te worden van de Kijkkast Stampin'Blends Friends!

Een workshopserie voor iedereen die graag mooie inkleurtechnieken wil leren, en zin heeft om dat met de Stampin'Blends te doen!

Ervaring is NIET nodig, iedereen kan het!




Waarom een Abonnement?

In de loop der tijd heb ik mij een aantal speciale technieken eigen gemaakt en ook zelf nieuwe technieken ontwikkeld met Alcoholmarkers/de Stampin'Blends. Ook heb ik een manier bedacht om deze technieken op een begrijpelijke en behapbare manier aan te kunnen bieden. Zo heb ik met deze technieken een serie van vier workshops gemaakt. Deze volgen elkaar op en vormen een geheel, en zijn dus eigenlijk niet als losse workshop te volgen. Aangezien je als deelnemer aan deze workshops je eigen Blends nodig hebt heb ik besloten de omzet die ik uit de aanschaf van de Blends haal te gebruiken om de workshops voor een zeer lage prijs aan te kunnen bieden. De beste, voordeligste en meest klantvriendelijke manier om dit te kunnen aanbieden is dmv een abonnement!

Je kunt je dus vanaf nu aanmelden als lid van:

De Kijkkast Stampin'Blends Friends ;o)

(Klinkt best goed toch?)


Stampin'Blends WORKSHOPS!



Aan het eind van november/ begin december start een serie exclusieve workshops met de Stampin'Blends bij de Kijkkast! In vier lessen leer je naast het "gewone"blenden en inkleuren een aantal speciale en unieke technieken en "special effects"! Want er kan veel meer met deze alcoholmarkers dan je op het eerste oog zou denken!

Wat komt er zoal voorbij:
Eigenschappen, onderhoud en productkennis
Naadloos en streeploos inkleuren
Blendtechnieken
Licht/donker effecten
Vormen benadrukken en diepte-effect maken
Do's en don'ts
Structuren aanbrengen in je kleurwerk
Realistische kleuren maken
Kleuren op verschillende ondergronden
Parelmoer-techniek
Metallic effecten bereiken met je Blends
Achtergronden maken met Blends
Verschillende kleuren in elkaar laten vloeien
Rustieke kleureffecten
Schaduwen maken
Vintage-achtige kleuren maken
Pushaway-Techniek
Kleuren mengen
Het combineren van de Stampin'Blends met de Classic Inkten.
Achtergrondtechnieken combineren met je Blends
Coloring without Lines
Natuurlijke huidskleuren en haren maken.
Kleuren stapelen
"scribble"kleurtechniek
Special effects met je Blends.
en meer!







Om deel te nemen aan de Kijkkast Stampin'Blends Friends workshops heb je je eigen Stampin'Blends nodig. Deze gebruik je uiteraard tijdens de workshops, en heb je natuurlijk ook nodig om thuis de geleerde technieken te oefenen en meteen in de praktijk te brengen ;o) Je kunt bij de Kijkkast de Stampin'Blends in 1 keer aanschaffen vooraf,  of je kiest voor de optie het hele pakket in vier maandelijkse kits aan te schaffen. 

****Kies je voor de Kijkkast Blends Friends Spaar-bij-elkaar-optie?

Bij deze optie krijg je je maandelijkse kit telkens bij de workshop uitgereikt. je ontvangt dan dus in vier keer alle 12 Markerduos, de twee speciale kleur-Markers ( Ivory en Bronze, de ColorLifter ( in totaal 27 stuks) plus het benodigde Whisper White cardstock en een Memento Inkt. Ook zit er elke keer een gratis "extra" bij. Dit abonnement kost 47 euro per maand. Je krijgt elke maand de Blends-workshop in een groep van minimaal drie, en maximaal vijf personen, zodat er veel ruimte is voor aandacht en persoonlijke begeleiding. Uiteraard is de inhoud van de kit afgestemd op de workshop. Je ontvangt dus de juiste producten steeds op het juiste moment en hebt telkens meteen de juiste producten om er thuis mee aan de slag te gaan.

Of...

**** Kies je voor de Kijkkast Blends Friends Alles-in-een-optie?

Bij deze optie ontvang je bij de eerste Blends Friends workshop je complete set bestaande uit alle 12 Markerduos, de twee speciale kleur-Markers ( Ivory en Bronze) ende ColorLifter ( in totaal 27 stuks) plus het benodigde Whisper White cardstock en een Memento Inkt. Ook ontvang je hierbij meteen je gratis Color me Happy stempelset twv 23 euro. Bij elke Blends Friends Workshop neem je dus je eigen Blends mee. Je betaalt voor deze optie in een keer vooraf het totale pakket, a 188 euro. Dit is uiteraard inclusief deelname aan de Blends Friends-workshops!

-De workshops zijn inclusief het gebruik van papier en andere benodigde materialen en een bewaarmap voor alle oefeningen en aantekeningen
-Deelnemers nemen hun eigen basisgereedschap mee, zoals schaar, plakmiddelen ed.
-De Workshops/Kits worden steeds vooraf betaald.


Tenslotte: 

Heb jij ook zin om de kunst van het inkleuren met die fantastische Stampin'Blends te gaan leren en de komende donkere maanden al kleurend door te komen...., of wil je je stempels en andere materialen nieuw leven inblazen met heel veel nieuwe combinatiemogelijkheden, meld je dan snel aan! (wacht niet te lang met aanmelden, want we werken met kleine groepen, en die zijn dus sneller volgeboekt)

Wil je wel graag de producten maar heb je geen gelegenheid om de workshops te volgen, ook dan is er een interessante Kijkkast-aanbieding voor jou! Je leest hierover in {Deze Blogpost}

Zo, dat was even een heleboel informatie, en hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk! Jullie weten het, ik hoor het heel graag als iets nadere toelichting nodig heeft. Je mag altijd even contact met mij opnemen! Ik help je met alle plezier!

Ik verheug me er al enorm op om de komende tijd heel veel met de Stampin'Blends aan de slag te gaan, en samen met jou is dat natuurlijk nog veel gezelliger!;o)

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Maandag 6 november om 19.00 uur
Maandag 13 november om 19.00 uur
Maandag 20 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!