zaterdag 4 november 2017

Een druilerige dag..... of juist niet ;o)

Jakkie! Het belooft morgen, zondag, een druilerige dag te worden. Een stuk kouder en met veel regen!

Echt zo'n baaldag...

alhoewel....

foto van Creatieve Wintermarkt Obdam.

Heb je nu juist zin om er even tussenuit te gaan en de gezelligheid op te zoeken, heb ik een supertip!

foto van Creatieve Wintermarkt Obdam.

Een gezellige markt met allemaal zelfgemaakte items, en.... overdekt, dus lekker droog en warm!

Ik ben er ook met de Kijkkast, neem natuurlijk wat handgestempelde spulletjes mee voor de verkoop, en ga verder lekker zitten stempelen. Heb je dus zin om een demonstratie te zien, kennis te maken, gewoon even te kijken of kletsen, of misschien wel je vragen te stellen, ben je natuurlijk van harte welkom!

De opbrengst van de handgemaakte spulletjes en kaarten die ik op deze markt verkoop zijn natuurlijk weer voor KiKa! Ik neem ook wat leuke kleine handgemaakte  "schoenkadootjes"mee, op verzoek van de goede Sint, want die is inmiddels natuurlijk al weer op weg naar Nederland! Maar natuurlijk zijn er ook andere hebbedingen!

Dit jaar is er weer een groot aanbod van verschillende hobby's zoals: wolvilt, haken, patchwork, breien, 3D-kaarten, geëtst glas, borduurwerk, klein brocante, sieraden, keramiek en nog veel meer, waaronder uiteraard STEMPELEN! ;o)


De Creatieve Wintermarkt is in De Brink, het dorphuis van Obdam. Je kunt de Brink vinden midden in het dorp, vlakbij Station en Centrum, aan de Dorpsstraat nummer 155. Er is parkeerruimte genoeg in de buurt, de locatie is rolstoelvriendelijk en het wordt heel gezellig!

Oja, de toegang is gratis!

Van 11.00 tot 16.30 kun je komen kijken! Er is trouwens ook voor kinderen voldoende leuks te doen!

Ik hoop je daar te zien!

Tot snel!
Annette


foto van Creatieve Wintermarkt Obdam.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!