dinsdag 28 februari 2017

Watercolor Background met Builder Birdcage D-INKT!-sdag#41

 Spelen met inkt, het blijft me verbazen hoe leuk dat is! Met de Classic Ink-pads van Stampin'Up! kun je echt de prachtigste effecten bereiken!

Deze kaart maakten we pas in een Kijkkast-Stempelclub Workshop! We leerden allerlei manieren om mooie achtergronden te maken.

In dit geval leerden we hoe je er voor zorgt dat je diepte krijgt in je achtergrond, hoe je er voor zorgt dat de buitenranden lichter zijn dan het midden. Een kwestie van laagjes en de juiste volgorde aanhouden.

Het was een heerlijke inktige workshop!

De prachtige vogelkooien van Builder Birdcage komen er prachtig op uit! Je kunt de kooien naar eigen inzicht samenstellen en bepalen of je ze hangend of staand wilt, met of zonder versiering etc.

Ook de lieve vogeltjes kun je er zo in stempelen.

Als klein grapje hing ik de kooien op met Basic Black Thick Bakers Twine, waarvan ik kleine strikjes maakte. Ook tekende ik uit de losse hand lijntjes om het gekleurde vlak heen, met de Project Life Journalling Pens.


Mooie kleuren zo bij elkaar he? Het zijn Rose Red, Dapper Denim en Crumb Cake. Deze combinatie geeft een koel resultaat, maar door de vleugjes Crumb Cake wordt het net iets zachter en warmer.

De tekst en het bannertje stempelde ik met Designer Tin of Cards en Thoughtful Banners, en ponste ik uit met de Duet Banner Pons. Makkelijk en bij deze kaart veel leuker dan een rechte tekst!

Maak je ook wel eens inktige achtergrondjes? Verslavend he? Ze zijn elke keer anders en je blijft dingen ontdekken!

Lukt het jou nog niet, kom dan eens langs voor een gezellige "inktige" workshop of boek er een bij jou thuis. Je hebt dan een paar superleuke heerlijke creatieve uren en ik leer je graag mijn tips en trucs!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Builder Birdcage, Thoughtful Banners, DesignerTin of Cards
Papier: Cardstock: Dapper Denim, Crumb Cake, Shimmery White
Inkt: Dapper Denim, Rose Red, Crumb Cake, Basic Black
Pons: Duet Banner
Embellishments: Thick Bakers Twine Basic Black
Tools: Project Life Journaling Pens, Stampin'Spritzers, Stampin'Write markers: Dapper Denim, Rose Red, Crumb Cake, Heat Tool
En verder: Fast Fuse, Stampin'Dimensionals, Keukenrol

Tot snel!
Annette



Image result for So Very Much Sale a Bration




Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 6 maart om 19.00 uur
Maandag 13 maart om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!