donderdag 2 maart 2017

Simpele achtergrondtechniek met Tie Dyed en Love Sparkles

En toen was het al weer maart! Poeh zeg! De weken vliegen voorbij! We gaan al weer een beetje richting voorjaar (al zegt het weer vandaag iets anders...) Hoera!


Ik trakteer vandaag in ieder geval alvast op wat voorjaarskleurtjes!


Een leuke frisse kaart met een strakke indeling en een opvallende, kleurrijke achtergrond.


Deze keer maakte ik deze door stempels op een manier te gebruiken waarvoor ze eigenlijk niet helemaal bedoeld zijn ;o) De stempels van de set Tye Dyed zijn er voor ontworpen ze in twee of drie stappen over elkaar heen te stempelen (two-step Stamping) , voor een soort diepte effect. In dit geval gebruikte ik de drie stempels die je rechts op onderstaande foto ziet:

Image result for stampinup Tie Dyed

Hier heb ik de stempels echter gewoon los gebruikt en ze lekker door elkaar gestempeld. De eerste stempel (met het grootste oppervlak) met Crushed Curry, de tweede met Pear Pizzazz, en de derde stempel (met de kleinste oppervlakte) met Bermuday Bay.

Dat is alles ;o)


Daarop steekt het witte paneel lekker af! Ik heb beide laagjes dubbel gemat op Pear Pizzaz en Bermuday Bay Cardstock.

 

 De leuke teksten, en de schattige sterretjes komen uit de stempelset Love Sparkles.  Als lettertjesfan viel ik meteen op de superleuke en originele  fonts van de teksten in deze set!



Daarbij zijn het leuke, bruikbare teksten. Op deze kaart heeft de tekst ook echt een decoratieve functie.

Voor wat extra "sparkle" heb ik wat kleine Rhine Stone Jewels gebruikt.

Bovenaan het paneel nog een klein strikje dat ik maakte met een stukje lint uit het Sending Love Ribbon Combo Pack, en vast heb geplakt met een Mini Glue Dot en.... mijn kaart was klaar!



Een voorbeeld van een makkelijk te maken kaart die er toch een beetje speciaal uitziet! Met deze twee stempelsets kun je echt de gaafste dingen doen! Gewoon af en toe een beetje eigenwijs zijn ;o).. zo ontdek je nog eens wat! Altijd leuk!

Alle gebruikte stempels staan in de voorjaarscatalogus... had je ze al gespot? 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Tie Dyed, Love Sparkles
Papier: Cardstock: Whisper White, Bermuda Bay, Pear Pizzazz
Inkt: Crushed Curry, Bermuda Bay, Pear Mizzazz
Embellishments: Rhine Stone Jewels, Sending Love Ribbon Combo Pack
En verder: Snail Adhesive, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette



Image result for So Very Much Sale a Bration





Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 6 maart om 19.00 uur
Maandag 13 maart om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!