maandag 20 maart 2017

Leuke actie met prijzen, een kaartje en een beetje pech...

En toen was ik jarig en ging ik door mijn rug.. AI!! . Dat gebeurde mij gisteren, op mijn eigen verjaardag. Een typisch geval van slechte timing! Gelukkig gebeurde het nadat ik alles had gekookt en gebakken voor het verjaarsbezoek maar natuurlijk kwam het niet echt fijn uit. En zo lukte het mij gisteren niet eens om een theezakje in mijn eigen thee te doen en hield ik me noodgedwongen heel rustig. Desondanks heb ik een supergezellige verjaardag gehad (verplicht zitten dus veel tijd om te kletsen ;o)  met lieve visite, mooie kadootjes en heeeeeel veel kaartjes en berichtjes!
Image result for hoge rugpijn cartoon vrouw
Inmiddels is mijn rug weer een beetje in beweging, dus vandaag ben ik voorzichtig weer aan de slag!

Maar door dit pechgevalletje was ik gisteren niet in staat te bloggen en dus heb ik jullie nog niet verteld over de supermooie giveaway actie die momenteel op mijn Kijkkast Facebookpagina loopt!

Doe je ook mee? Je kunt mooie prijzen winnen: De superfeestelijke stempelset Birthday Blast met een pak Cardstock, of een prachtig pak Designer Series Paper!

Volg nauwkeurig de vier stappen om een kans te maken op deze prijzen!. Je leest het allemaal precies op mijn facebookpagina als je de link (hierboven) volgt.

foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.
foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen. 

Maar ik heb vandaag ook nog een kaart om te laten zien! Een clean kaartje, met een -vind ik- mooie kleurcombinatie!


Met Dapper Denim en Old Olive maakte ik een mooi boeketje.... Samen zijn deze kleuren een mooie frisse maar niet te felle combinatie.

De bloemen maakte ik met de schitterende stempels van Penned & Painted. Ik ben zo dol op deze set omdat de bloemen uit de hand getekend lijken en vervolgens met watercolor lijken te zijn ingekleurd. Dit is echter allemaal gestempeld. Je doet dit in drie stappen. De lijntjes, de inkleurstempels en dan nog de accenten. Dit is een heel makkelijke techniek met altijd prachtige levensechte resultaten!

Voor de achtergrond gebruikte ik de set Work of Art. Met de "verfstreken"stempels maak je in no time prachtige achtergronden die bij elke set te combineren zijn.

Het cirkelvormige frame maakte ik met de Stitched Shapes Framelits en de Layered Circles Framelits.
De tekst komt uit de favoriete NEDERLANDSTALIGE stempelset Sentimenten, en deze heb ik uitgeponsd met de Classic Label Pons. Er onder bevindt zich een bannertje van Old Olive Cardstock dat ik een beetje structuur gegeven heb met de Falling Petals Embossingfolder.
Ik plakte de bloemen verhoogd op het frame voor wat extra diepte en dat alles kwam op een extra lange kaart. Leuk om eens andere vormen te doen. Bij deze kaart is dat net wat sjieker vond ik.


Door het geheel rustig te houden en ook stukjes wit te laten springen de bloemen er echt uit. In de tussenlaag en de basiskaart komen de gebruikte kleuren weer mooi terug! Dat maakt er echt een geheel van!

En ........dit is meteen een reminder om ook weer eens in de jaarcatalogus te kijken, want op de embossingfolder na, staat alles wat ik voor deze kaart gebruikt heb daar in!

Mocht je iets willen bestellen, kijk dan dus vooral ook weer eens in de jaarcatalogus! Nu tijdens de Sale-A-Bration is dat natuurlijk leuk vanwege de Sale-A-Brationproducten die je tijdens deze periode nog kan kiezen, maar nu tijdens de Kijkkast Feest Tiendaagse kom je ook nog eens in aanmerking voor gratis bonusproducten! Vandaag mocht ik daarmee weer een aantal mensen heel blij maken! Volgende week maandag (27 maart)  is al weer de laatste (mee-)bestelling binnen de Sale-A-Bration!

Zie ik je zo op mijn Kijkkast Facebookpagina? Daar worden ook met grote regelmaat tips, sneakpeeks, en ander leuks geplaatst, dus het is sowieso de moeite waard deze pagina te liken en te volgen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Penned & Painted, Work of Art, Timeless TExtures
Papier: Cardstock: Dapper Denim, Old Olive, Whisper White
Inkt: Old Olive, Dapper Denim, Basic Black
Pons: Classic Label
Dies: Stitched Shapes Framelits, Layered Circle Framelits
Embossingfolder: Falling Petals
Tools: Paper Snips, Bone Folder, Big Shot
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel! 
Annette





foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.
Van 15-25 maart: Kijkkast Feest Tiendaagse!
*Bij elke bestelling een kleurrijk kadootje
*Gratis BONUSproduct bij je bestelling (INFO)
Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!
 
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
  Maandag 27 maart om 19.00 uur (laatste (mee-)bestelling binnen de SAB!!!)
Maandag 3 april om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets (tot 31 maart),  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!