vrijdag 3 februari 2017

Lentekaart met Libelle in gemixte technieken

Vandaag een lekker fris kaartje bij de Kijkkast. Af en toe heb ik gewoon zin in voorjaarskleurtjes! Ik heb er een paar favoriete stempelsets bij gepakt en laat meteen weer een nieuwe toepassing van het Inside the Lines DSP zien!

Laten we maar even beginnen bij de basis: Het Inside the Lines DSP uit de Sale-A-Brationfolder! Mocht je het nog niet hebben, zorg dan dat je het snel te pakken krijgt want je kunt hier echt de leukste dingen mee doen! Het papier heb ik deze keer heel zacht ingekleurd met de Watercolor pencils en de Blenderpens. Ik heb vooral veel wit gelaten voor een zacht eindresultaat.

Om het net iets speelser te maken heb ik er vervolgens met bijpassende kleuren inkt overheen gestempeld met de fraaie Delicate Details stempels, deze set is eveneens een SAB set! Dus.... ook gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! Mis ze niet!

Zou je graag een mooie en veelzijdige set van producten samenstellen en zo de Delicate Details Stempels, of het Inside the Lines dsp ( of allebei)gratis bij je bestelling willen krijgen, dan help ik je daar graag bij. Gecombineerd met de gratis SAB producten krijg je nog meer mogelijkheden en gratis is altijd leuk natuurlijk ;o) Er is aanstaande maandagavond, net als elke week, weer een (mee-)bestelling.


De Libelle maakte ik in laagjes. Zowel de onderlaag als de bovenlaag zijn gestempeld en gestanst en op de onderlaag heb ik een leuk sponstechniekje toegepast, want ik wilde de kleurtjes heel zacht in elkaar over laten lopen.

Ik maakte een bannertje in twee laagjes en stempelde de tekst er op, die net als de libelle uit de prachtige set Dragonfly Dreams komt.


Binnenkort, op 22 april, heb ik een supergave Technieken workshop voor de ECHTE liefhebbers, waarin we prachtige kaarten gaan maken in een sprookjesachtige en kleurrijke "fantasy"stijl met deze set in de hoofdrol! Voor deze unieke workshop vol nieuwe technieken geldt een speciale aanbiedingsprijs, en krijg je ook nog eens de complete Dragonfly Dreamsset, dus met stempels en thinlits, na afloop mee naar huis! Voor meer informatie kun je terecht in de {workshopagenda} Deze workshop is ook op locatie, bij jou thuis, te boeken!


Voor de aankleding van de kaart wikkelde ik tenslotte wat Metallic Thread in de kleur Copper om de kaart, waarna ik de Libelle er met Dimensionals op plakte. Een kaart met genoeg details maar toch niet moeilijk om te maken!


Mocht je meer ideetjes willen zien met het Inside the lines papier: kijk dan {HIER} en er komen nog veel meer maaksels aan hoor!)

Wil je meer voorbeelden zien met de prachtige Dragonfly Dreamsset en met de bijpassende Detailed Dragonfly Thinlits Dies, kijk dan {HIER} (en ja, ook hier ga je nog veel meer voorbeelden mee zien!)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Dragonfly Dreams, Delicate Details (SAB) 
Papier: Cardstock; Bermuday Bay, Sahara Sand
             DSP: Inside the Lines (SAB)
Inkt: Bermuday Bay, Sahara Sand, Crumb Cake, So Saffron, Old Olive
Extra: Watercolor Pencils
Ponsen: Triple Banner
Dies: Detailed Dragonfly Thinlits Dies
Embellishments: Metallic Thread Copper
Tools: Blenderpens, Stampin'Sponges, Big Shot, Die Brush
En verder: Tear&Tape Adhesive, Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette


Image result for So Very Much Sale a Bration



Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 6 februari om 19.00 uur
Maandag 13 februari om 19.00 uur


Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!