vrijdag 19 februari 2021

Vierkant stempelen, maar nu in het blauw!

Tsja, ik kan het gewoon niet laten.... Het is ook zo geweldig om met deze stempelsets te werken!


Want ik zeg het eerlijk, van te voren had ik niet gedacht dat de stempelset Corner Bouquet ZO ongelooflijk veelzijdig zou zijn! want wat heb ik er al veel plezier mee gehad!


Ik maakte deze keer weer een vierkant... een variant op >>deze kaart<<!


Dezelfde stempelset, ongeveer dezelfde techniek, maar heel andere kleuren. Ik nam nu ook de kleinere hoekstempel uit de set, in plaats van de grote.


De stempelset Corner Bouquet is nog een ruime week GRATIS uit te kiezen als Sale-A-Brationkado, bij een bestelling vanaf 60 euro! En ik kan alleen maar zeggen: Laat deze set niet je neus voorbij gaan!


Ook hier heb ik een ombre- effect gemaakt, en de stempel mooi strak in de hoeken gestempeld, met behulp van de Stamparatus.

De gebruikte kleuren zijn hier Pretty Peacock en Pool Party.


In het midden ontstaat een mooie open ruimte, en daar heb ik een leuke tekst in gestempeld, met een kleine kwinkslag er in.


En die kwinkslag zie je eigenlijk in alle teksten uit deze set terug. Een ideale set, want originele verjaardagsteksten heb je nooit genoeg! Ook deze set, Approaching Perfection, is een Sale-A-Brationset, en dus ook tot en met eind februari gratis uit te kiezen bij een bestelling van minimaal 60 euro.


In de laagjes komen de kleuren weer mooi terug, en maak je er nog meer een geheel van!

Ik maakte nog meer kaarten met de sets Corner Bouquet en Approaching Perfection. Ik zal er de komende week nog een paar laten zien...

Maar ook plaatste ik er al een aantal. 
Klik HIER om de geplaatste voorbeelden te zien met Corner Bouquet!
Klik HIER om de voorbeelden te zien met de set Approaching Perfection!
En... houd deze pagina in de gaten voor meer ideeen!!

Van strak modern tot artsy, tot romantisch of juist stoer rustiek... alles kan! Zo gaaf is dat!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Corner Bouquet (SAB), Approaching Perfection (SAB)
Papier: Cardstock: Basic White, Pretty Peacock, Pool Party
Inkt: Pool Party, Pretty Peacock
Tools: Stamparatus, Stampin'Sponges


Heb een fijn weekend, geniet van het mooie weer... en tot gauw!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 22 februari om 19.00 uur! 
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!