zondag 21 februari 2021

De bijzondere belofte van Enjoy the Moment! - Met Kijkkast Live Video

Op deze lenteachtige zondag deel ik de Video en de kaarten die ik maakte tijdens de Kijkkast Live die ik op 5 februari had op mijn Kijkkast Facebookpagina!


Het was een ontzettend leuke middag met een aantal enthousiaste kijkers, die konden meekijken, meekletsen en hun vragen meteen konden stellen....en ik ging natuurlijk weer met een stempelset aan de slag!

De stempelset waarmee ik aan de slag ben gegaan werd de dagen er voor weer door de volgers gekozen!

  

Het werd de bijzondere stempelset Enjoy The Moment. Deze set is te vinden in de huidige Minicatalogus!

Echt een set met een bijzondere stijl en thema! Prachtige natuurlijke zaaddozen en zaden in uiteenlopende vormen laten zijn hoe mooi de verscheidenheid van de natuur kan zijn! En aangezien zaden het begin zijn voor nieuwe planten, nieuw leven, zijn deze afbeeldingen letterlijk vol van beloften. Ook om de creatieve mogelijkheden die ze bieden!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe ik heel verschillende kaarten maak met de set, en hoe ik de stempels op verschillende manieren gebruik.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Veel kijkplezier!


Het eerste waar jhe bij deze set aan denkt zijn natuurlijke tinten. Daarom begon ik dan ook met een kaart in deze kleuren.

Hier maakte ik een achtergrond met het papier, verwerkte deze in drie panelen, en daarbij maakte ik een decoratie, om het geheel af te maken.

Daarna koos ik voor een meer moderne variant...

De combinatie van de achtergrond en de uitgeknipte gestempelde afbeeldingen viel in goede aarde bij de kijkers. Ze vonden het een onverwachte, maar fraaie en verrassende variant!

En als laatste maakte ik deze set van twee kaarten, in zachte pasteltinten..

Het is superleuk om zo een mooie compositie te maken en de afbeeldingen in de set geven deze twee kaarten een bijzondere sfeer.

Op alle drie de kaarten heb ik de stempels en dies net op een andere manier gebruikt en gecombineerd. Ook de kleurenkeus heeft veel invloed op het uiteindelijke resultaat! Wat een ontzettend mooie en verrassende set is dit zeg! Ik heb er nog zo veel ideeen mee!


Volgende week is er weer een KIJKKAST LIVE! 
Like en Volg de Kijkkast op Facebook om in het vervolg  mee te stemmen 
over waar ik mee aan de slag ga, en om LIVE, en dus interactief, mee te kijken!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Enjoy the Moment, Stacked Stone
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Petal Pink, Night of Navy, Basic White, Very Vanilla, So Saffron, Crumb      Cake     DSP: Paper Blooms (SAB)
            Vellum Cardstock
Inkt: Gray Granite, Merry Merlot, Crumb Cake, Night of Navy, Seaside Spray, Old Olive, Petal Pink, Soft Sea Foam, Pear Pizzazz, Garden Green, Sahara Sand, So Saffron
Dies: Stitched Shapes Dies, Stitched So Sweetly Dies
Pons: Banner Pick a Punch
Embellishments: Linen Thread, Opal Rounds, In Good Taste Elements
Tools: Blenderpens, Blending Brushes, Stampin, Sponges, Stampin'Cut & Emboss Machine




Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 22 februari om 19.00 uur! 
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!