donderdag 4 februari 2021

Een fruitig dankjewel-kaartje

Nog steeds liggen er kaarten in mijn mand die ik gemaakt heb tijdens het Kijkkast Open Huis begin januari! Vandaag laat ik er weer eens eentje zien!


Een supereenvoudig te maken funfoldkaart met frisse kleurtjes en gezellige aardbeitjes....


Het is zo leuk dat de Sweet Strawberry Bundle zo mooi past bij het Berry Delighful DSP!

Ik word er elke keer weer blij van!


Dit papier is samen met de Berry Blessings stempelset gratis te kiezen als Sale-A-Brationkado. In dit geval bij een bestelling vanaf 120 euro, aangezien het een dubbelgroot kado is!

Samen geven de Sweet Strawberry Bundle en de Berry Blessingsbundle, NOG meer leuke combinatiemogelijkheden!


De leuke aardbeitjes, de bloesems en de blaadjes maakte ik met de stempelset Sweet Strawberry en met de Strawberry Builder Pons ponste ik deze uit. Supermakkelijk!


Het is zo leuk om alle dessins met elkaar te combineren!


En op de paneeltjes aan de voorkant en binnenkant liet ik de gestempelde blaadjes subtiel terugkomen.

 Ook de teksten uit de stempelset zijn ontzettend leuk, bruikbaar en passend!

Een fris wit lint, Het Metallic Edge Ribbon, is een frisse afwerking tussen alle vrolijke kleurtjes van dit kaartje!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sweet Strawberry
Papier: Cardstock: Whisper White, Pacific Point, Poppy Parade, Granny Apple Green
             DSP: Berry Delightful DSP (SAB)
Inkt: Pacific Point, Granny Apple Green, Garden Green, Black Memento, Basic Gray
Pons: Strawberry Builder Pons
Embellishments: Metallic Edge Ribbon Silver.

Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 februari om 19.00 uur! 
Maandag 17 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!