zondag 7 februari 2021

De lucht in met Soar Confidently - Met Kijkkast Live Video

 Op 29 januari was er weer een Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! De volgers hadden weer gestemd welke van de drie door mij voorgestelde sets ze graag in een Kijkkast Live wilden zien!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde technieken maar laat ik wel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set. 

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen! Reuze gezellig!

Deze keer was de keus gevallen op de stempelset Soar Confidently. Deze prachtige vintage stempelset is te vinden in de Mini Catalogus op bladzijde 70

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Veel kijkplezier!



De set leent zich natuurlijk prima voor Vintage-achtige kaarten...



De Zeppelin uit de set kreeg een plekje op een kaart met structuur, wat eenvoudige oudmaaktechnieken en designpapier.

Vervolgens  gooide ik het over een andere boeg...




Op deze kaart paste ik wat Maskertechnieken toe en leg ik uit hoe ik de achtergrond van deze blauwe kaart maakte.

En als laatste koos ik voor een wat modernere invulling:



Ook op deze kaart laat ik weer andere mogelijkheden zien! Wat combineert het ook mooi met dit grafische designpapier he!

Op alle drie de kaarten heb ik de stempels net op een andere manier gebruikt en gecombineerd. Wat een ontzettend leuke set is dit zeg! Ik heb gaandeweg alleen nog maar meer mogelijkheden bedacht! Een aantal van de ideeen vertel ik ook al in de video!

Ik maakte ook nog een BONUSkaart, deze is te zien op de Kijkkast VIP Lounge.

Volgende week is er weer een KIJKKAST LIVE! 
Like en Volg de Kijkkast op Facebook om in het vervolg  mee te stemmen 
over waar ik mee aan de slag ga, en om LIVE, en dus interactief, mee te kijken!


Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Soar Confidently, Sailing Home
Papier: Cardstock: Misty Moonlight, Basic White, Basic Black, Sahara Sand, Soft Suede, Very Vanilla
            DSP: World of Good Specialty DSP, Sand & Sea DSP, True Love DSP
Inkt:Early Espresso, Soft Suede, Pumpkin Pie, Memento Black, Seaside Spray, Misty Moonlight, Night of Navy
Dies: Stitched Rectangle Dies
Embossingfolder: Painted Texture 3d Embossingfolder
Ponsen: 1 inch Circle, Double Oval Punch, Tailored Label
Embellishments: Matte Black Dots, 2020-2022 In Color Ribbon Misty Moonlight, Faux Suede Trim
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Stampin'Sponges

Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 februari om 19.00 uur! 
Maandag 17 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!