maandag 8 februari 2021

Met oprecht medeleven - Met Corner Bouquet - #Erehaag voor Ilona

Vorige week werden we opgeschrokken door een vreselijk bericht... Toen overleed namelijk heel plotseling mede demo Ilona de Bont. 

Ilona was altijd enorm enthousiast, organiseerde swaps, en de NL demo bloghop, en meer, en was een van de grootste Stampin'Up!fans die ik ken. Daarom vond ik dat zij vandaag een plekje op mijn blog verdient.


Ik heb Ilona diverse keren ontmoet, en dat was altijd leuk en gezellig. Ik vond haar een stoere, positieve en enthousiaste vrouw met wie je het gezellig kon hebben. Ze was altijd lekker nuchter, en recht door zee. Daar houd ik van!  De gezellige avond tijdens Centre Stage, waarbij we naast elkaar hebben gedineerd staat me nog helder bij. Ze was ook een enorme doorzetter... ondanks haar spierziekte haalde ze het optimale uit het leven, ook al was het echt niet makkelijk.


Om haar man en verdere familie te laten weten dat ik aan ze denk heb ik dit kaartje gemaakt. Een stemmige kaart, maar toch ook met sterke kleuren. Ik moest aan klaprozen denken toen ik dit maakte, en dat vond ik echt bij Ilona passen. Klaprozen komen op waar zij dat zelf willen en bloeien kort maar hevig. Je kunt ze onmogelijk over het hoofd zien,  en ze lachen je met hun heldere kleur toe. 


Ik gebruikte hiervoor de stempelset Corner Bouquet, en kleurde deze op de stempel met Stampin'Write Markers. Voor het stempelen sprayde ik er met de Stampin'Spritzer een klein laagje water op. Daardoor krijg je in de afdruk een mooi, meerkleurig watercolour effect.


De tekst komt uit de set Hartverwarmend. 


Beide gebruikte sets komen uit de Sale-A-Brationfolder. Je mag tot eind februari bij een bestelling van minimaal 60 euro er gratis zo'n set bij uitkiezen.


Het is nog niet te bevatten dat ik haar nooit meer zal zien of spreken....Wie had kunnen bedenken dat de kerstkaarten die we elkaar stuurden en de laatste bloghop die ze organiseerde ons laatste stempelcontact zouden zijn.

Op deze maandagmorgen neem ik deel aan het eerbetoon dat op Initiatief van Carmen, samen met  een aantal demo-collega demo's is bedacht: Een erehaag voor Ilona. 

Wil je kijken hoe we dat vorm gegeven hebben, kijk dan maar even op mijn Kijkkast Facebookpagina.

Haar enthousiasme, organisatietalent, persoonlijkheid, creativiteit en gezelligheid gaan door velen gemist worden! 

Lieve Ilona, goede reis, rust zacht.

XXX Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Corner Bouquet (SAB), Hartverwarmend(SAB)
Papier: Sahara Sand, Soft Sea Foam, Shimmery White
Inkt:Soft Suede
Stampin'Write Markers: Soft Sea Foam, Pear Pizzazz, Poppy Parade, Crumb Cake, Soft Suede
Tools: Stamparatus, Stampin'Spritzers, Stampin'Sponges



Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 februari om 19.00 uur! 
Maandag 17 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!