dinsdag 16 februari 2021

Snel en simpel, met Pretty Perennials

Soms hoeft het helemaal niet ingewikkeld te zijn... Mooie kleuren en materialen bij elkaar zoeken en een eenvoudige maar doeltreffende indeling zijn dan al genoeg om een gezellig kaartje te kunnen maken!


Als de basis goed is, kun je het zo simpel of juist uitgebreid maken als je zelf wilt!


Nou, en de basis wordt hier gevormd door twee stukjes van het Flower & Field DSP. Dit gave papier is een Sale-A-Brationkado, en is nog tot eind februari gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!

Het papier heeft mooie bloemige dessins, maar aan de andere zijden vinden we bijpassende -meer grafische- dessins, en die twee combineren dan weer geweldig met elkaar!


De dessins verwerkte ik dus samen op een kaart, en de kleuren uit het papier laat ik vervolgens in de rest van de kaart terugkomen. Hier vond ik het leuk om het heerlijk felle Poppy Parade terug te laten komen in het cardstock en in de grote bloem die ik op de kaart maakte.


De bloem en blaadjes maakte ik met de Pretty Perennials stempelset en bijpassende Perennial Petals Dies. Deze zijn samen als productpakket te bestellen. Het is zonder twijfel een van de allerblijste sets uit de Minicatalogus! Bijzonder mooi met het watercoloureffect en de geweldige teksten!


Deze kaart maakte ik begin januari tijdens de Open Huisweek van de Kijkkast. Ik maakte er nog een variant van, die ik ook binnenkort zal laten zien! 

Met de gebruikte stempels en dies heb ik ook de eerste Happy-At_home workshopbox gemaakt. Wat een succes was dit! Wist je dat volgende week de tweede workshopbox zal verschijnen? Ook dat wordt weer een ontzettend veelzijdige en inspirerende workshop! Binnenkort vertel ik hier meer over!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pretty Perennials
Papier: Cardstock: Poppy Parade, Basic White
             DSP: Flower & Field DSP (SAB)
Inkt: Poppy Parade, Memento Black
Dies: Perennial Petals Dies
Pons: Banners Pick a Punch
Embellishents: Opal Rounds

Tot snel,
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 22 februari om 19.00 uur! 
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!