donderdag 18 februari 2021

Hello Friend - Met A Touch of Ink en Oh So Ombre DSP

Dit kaartje had ik nog niet laten zien. Ik maakte het laatst tijdens het Online Open Huis, begin van januari. Wat waren de kijkers toch enthousiast over deze stempelset!

Net als ik zelf trouwens...

De set is dan ook supereenvoudig en veelzijdig te gebruiken en geeft zulke mooie  resultaten!


De bloemen en de vogels stempelde ik met de beide bijpassende stempels, eerst met de lijntjes stempel en vervolgens met de "opvulstempel"of zoals ik hem vaak noem de 'inkleurstempel". Met een afdruk breng je immers zo kleur in de afbeelding aan!

Zelf vind ik de losse watercolourlook erg leuk. Niet helemaal binnen de lijntjes, met losse streken, een beetje zoals een echte aquarellist vaak werkt!

Ik gebruikte hiervoor de schitterende set A Touch of Ink!
Dit is een Sale-A-Bration (SAB) set, die je gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro!



Met de lijntjesstempel van het blad stempelde ik ton sur ton op het mooie achtergrondpapier dat subtiel van kleur verloopt.


Dit mooie papier komt uit dit pak Designpapier. Het Oh So Ombre DSP is OOK gratis uit te kiezen, en wel bij een bestelling vanaf 60 euro.


Door het strookje cardstock, en de met Stampin'Blends gekleurde pareltjes liet ik het heldere roze, Magenta Madness, mooi terugkomen. Wat is deze kleur supergaaf bij het blauw (Bermuda Bay)!

Ook voegde ik een strookje van het zelfde Oh So Ombre DSP toe, maar nu het papier met de witte cirkeltjes. Die kleine details maken een kaartje af, vind ik altijd...

Met de Banner Pick a Punch maakte ik de mooie uiteinden aan beide strookjes.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch of Ink (SAB)
Papier: Cardstock: Bermuda Bay, Thick Whisper White, Whisper White
             DSP: Oh So Ombre DSP (SAB)
Inkt: Bermuda Bay, Magenta Madness, Black Memento
Dies: Tasteful Labels Dies
Embellishments: Pearl Basic Jewels
Stampin'Blends: Magenta Madness
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Paper Snips


Het prachtige label tenslotte, komt uit de Tasteful Labels Dies. Het is ZO leuk om alles lekker te combineren en zo elke keer wat anders te maken met je mooie stempels, kleuren, stansen en papier!

Zo raak je nooit uitgespeeld!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch of Ink (SAB)
Papier: Cardstock: Bermuda Bay, Thick Whisper White, Whisper White
             DSP: Oh So Ombre DSP (SAB)
Inkt: Bermuda Bay, Magenta Madness, Black Memento
Dies: Tasteful Labels Dies
Embellishments: Pearl Basic Jewels
Stampin'Blends: Magenta Madness
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Paper Snips

Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 22 februari om 19.00 uur! 
Maandag 29 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!