vrijdag 26 februari 2021

Veel Sterkte - Vrijdag-Restjesdag#7


Af en toe moet ik mijn stempeltafel flink opruimen, dat zul je vast herkennen als je ook graag stempelt ;o)  Hoe netjes je ook werkt, het gebeurt toch! Maar ach, wat geeft het, het is ook zo weer opgeruimd!

Soms blijven er dan restjes over, en die zijn soms (nou ja, oke, best vaak) zo zonde om weg te gooien! Dat was nu ook het geval...Het was dus weer eens tijd voor een restjesproject, in verband met Vrijdag Restjesdag.... Maar ehm...wat was dat ook al weer?


Als je (zoals bij ons het geval is) op zaterdag de weekboodschappen doet, 
raken op vrijdag de kasten soms wat leger. 
Maar juist dan is het een leuke uitdaging om iets lekkers en gezonds te koken 
met wat er nog is! 
Dat maakt inventief en heeft bij ons thuis 
daardoor al een aantal heerlijke succesrecepten opgeleverd!

Die uitdaging ga ik ook eens op het stempelen toepassen!
Af en toe pak ik daarom mijn restjesbakken er bij, waarin allemaal restantjes zitten van gemaakte werkstukken, 
of resultaten van experimentjes, ik kies dan wat van deze restjes uit 
en maak er een uitdaging van daar dan iets van te maken! 
Dat ruimt lekker op! ;o)) 
En wie weet..... ontdek ik nog nieuwe "stempelrecepten" ook! 



Nou, en dit waren dus de restjes die er nu op mijn tafel lagen... 

Wat stempelafdrukken op een stukje cardstock, wat uitgeknipte stempelafdrukjes, een stukje cardstock in een bijpassende kleur (Granny Apple Green) en een restje OH So Ombre DSP.

Alles kleurt bij elkaar, dus eens kijken wat ik hier nog van kan maken!


Ik stempelde een mooie tekst op het Basic White Cardstock en stanste dit uit met de Stitched Shapes Dies. Van het restje Granny Apple Green stanste ik een Scallop cirkel met de Layering Circles Dies en die twee plakte ik vervolgens op elkaar. Het stukje groene cardstock was nu opgebruikt.


Ik stempelde nog wat extra takjes en bloemen op het Basic White cardstock, net zoveel als op het reststukje Basic White  paste en knipte ze allemaal uit.

Ook nam ik nog een extra strookje van het Oh So Ombre DSP


En met al deze onderdelen ben ik toen een beetje gaan schikken op een Thick Basic White basiskaart.


De blaadjes en bloemen schikte ik om de tekstcirkel heen.


De blaadjes krulde ik wat op met de Bonefolder en hier en daar gebruikte ik Stampin'Dimensionals voor een mooi weelderig, gelaagd effect.


En zo ontstond er uit restjes toch weer een mooi en bruikbaar kaartje, voor iemand die het even goed kan gebruiken.
Leuke bijkomstigheid is dat ik voor deze kaart de set A Touch Of Ink gebruikte...


plus het prachtige Oh So Ombre DSP....


en de zo smaakvolle stempelset Hartverwarmend....

en dat dit dus alledrie SALE-A-BRATION-kadoos zijn! Oftewel, ze zijn nog tot aanstaande zondag, dus nog maar twee daagjes, GRATIS uit te kiezen bij je bestelling!


Aanstaande zondag doe ik de allerlaatste bestelling binnen de Sale-A-Bration! Je kunt tot 19.00 uur nog je bestel-wensen doorgeven. Daarna is het echt voorbij! 

Via DEZE LINK kun je wat voorbeelden zien die ik dit jaar met de Sale-A-Brationproducten maakte. Volgens mij heb ik nog nooit eerder zoveel plezier gehad met de Gratis SAB producten!


Maar we hadden  dit jaar dan ook echt TOP producten in de Sale-A-Bration! Ik had echt meerdere favorieten!


Voor nu ben ik weer blij dat mijn restjes weer een goede bestemming hebben gevonden! Ze hebben de basis gelegd voor weer nieuwe toepassingen van de materialen. Restjes maken dus vaak creatief... omdat ze je op nieuwe ideeen brengen!

Helaas heeft dit kaartje sneller dan verwacht weer een bestemming gevonden...Het gaat vandaag nog de deur uit.  Toch ben ik blij dat ik een kaart als deze achter de hand had.... Blij met deze warme teksten en afbeeldingen... 


Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch Of Ink (SAB), Hartverwarmend (SAB)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Granny Apple Green
             DSP: Oh So Ombre (SAB)
Inkt: Granny Apple Green, Blackberry Bliss, Memento Black
Dies: Stitched Shapes Dies, Layering Circles Dies
Tools: Stampin'Cut & Embossmachine, Paper Snips





Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!
Dinsdag 2 maart om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!