vrijdag 15 maart 2024

Kleine kadoosjes in Oud Hollandse stijl, ook voor On Stage!

 Gisteren liet ik je zien welke SWAPS ik maakte voor On Stage!

Yesterday I showed you the SWAPS I made for On Stage!


En terwijl wij in Rotterdam nog heerlijk aan het genieten zijn, laat ik hier nog even de kadoosjes zien die ik ook maakte, in dezelfde deel als de >>Hippe Oudhollandse kaartjes in 2024 stijl<< die ik maakte om met mijn collega's te ruilen. Van de kaartjes maakte ik er heel veel, van de doosjes slechts tien. Die zijn dan ook voor speciale mensen bedoeld! 

And while we are still partying in Rotterdam, and having lots of fun, I will show you the little gifts I made as well, in the same style as the >>Trendy 2024 version of Old Dutch cards<< that I made to swap with my fellow demo's. I made a lot of the cards, but only ten of the boxes. So these are meant for some special persons!


Als je deze swapkaarten gezien hebt, zul je zeker de stijl herkennen van deze schattige kadoosjes, of moet ik nou zeggen Koedoosjes?

When have seen my other swaps, you will recognize the style of these cute boxes!


Veel is dan ook hetzelfde, maar er zijn ook wat verschillen!

A lot is the same, but there are differences too!



Nu voegde ik bijvoorbeeld een extra paneeltje toe, ook weer gestanst met de Everyday Details Dies. Al die laagjes geven een doosje vaak net een wat luxere look.

Now I added an extra panel-layer, again diecut with the Everyday Details Dies. All those layers give the box a more luxurious look!


De basis maakte ik op dezelfde manier als de achtergronden van de Swapkaartjes. Alleen liet ik nu de bloemen en de kalender weg.

The base was made in the same way as the Swapcards. but now I did not add the flowers and the calender.


Je kunt het doosje openen als een laadje, op de voorkant kwam een tekstje. Het doosje zit helemaal vol met ouderwetse Oud-Hollandse pepermunten!

The box can be opened like a drawer, and on the front I added a text. Each box is filled with gorgeous nostalgic Old Dutch Peppermints!


Ik weet zeker dat de meeste mensen die heerlijk vinden ( Ik in ieder geval wel!) en het past natuurlijk geweldig bij het thema!

I am sure most people will love them ( I surely do!) and ofcourse it is a perfect fit with the theme!



De overige onderdelen heb ik in mijn post van gisteren al uitgebreid beschreven. Ik voegde zelfs een videootje toe van het maken van de koetjes Ik maakte er maar liefst 85 en vind ze echt superlief!

All te other elements are described in my post of yesterday. I even added a short video of how I made these adorable little cows! I made 85 of them and really love them more and more!


Bij het swappen vertel je altijd wat je gebruikt hebt, maar mijn lijstje was zo uitgebreid dat ik het met een link heb opgelost. Door het te verpakken blijft alles mooi heel en bij elkaar en kunnen de ontvangers zonder stukgaan meenemen in hun tas.

When we swap we always add a list of used products, but my list was quite long, so I thought using that link was a good solution! By packing the boxes in small cellophane bags they stay complete and nice and are easy to transport.


Ik heb echt enorm genoten van het maken van deze koedoosjes! En op de koetjes ben ik gewoon straalverliefd geworden! Wat een toffe set!
Als jij deze blogpost leest heb ik de doosjes inmiddels weggegeven. Ik geniet daar van! Het is heerlijk om met StampinÚp! kaarten en kadootjes te maken en om daar een beetje geluk en positiviteit mee te verspreiden! De wereld kan het -zeker momenteel- maar al te goed gebruiken!

I really enjoyed making these little boxes! And I have to  admit I absulutely fell in love with these cute cows! Such an adorable set!
When you read this post these boxes will be given away. I just love that. It is so great to share some love, happiness and positivity with handmade projects you made with all these great StampinÚp!products! The world needs lots of positivity and love, especially in the world we are having today!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt: / Used Products:
Stempels: Cutest Cows, Heartfelt Hexagon, Timeless Tiles, Of Art & Texture (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Night of Navy, Boho Blue, Misty Moonlight, Pebbled Path
Inkt: Night of Navy, Misty moonlight, Boho Blue, Balmy Blue, Pebbled Path
Stampin'Blends: Balmy Blue, Misty Moonlight, Pebbled Path
Ponsen: Cutest Cow Builder, Heartfelt Hexagon, Petal Park Builder
Dies: Everyday Details Dies
Embellishments: Pearls Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Paper Trimmer, Take Your Pick Tool, Bone Folder

Tot snel!

Annette


Maart is FEESTMAAND bij de Kijkkast!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 18 maart 19.00 uur
Maandag 25 maart 19.00 uur
( tot en met 17 maart geldt de SUPERACTIE zie hieronder!)





Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kado als dank!
In Maart krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode VJ73WHJK
gratis een verrassingstas met StampinÚp!-producten twv 100 euro!
*lees >>HIER<< alle info*


Lees >>hier<< alle acties en Kijkkast nieuwtjes van MAART


NOG MEER MOOIS!
vanaf 5 maart nieuwe ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!