maandag 16 oktober 2023

Je bent in mijn gedachten - Herfstkaart met Seasonal Branches

 Hallo op deze best wel frisse maandag!

Voor ik over mijn kaart vertel heb ik even een leuk nieuwtje!

Vanwege de vele aanmeldingen voor de Kijkkast Workshops heb ik enkele extra data ingevoegd waardoor er nu weer wat plekjes vrij zijn! Vol is vol dus kijk snel in de WORKSHOPAGENDA en boek je plekje! Er is van alles wat, en voor ieder wat wils!๐Ÿ’“

En dan mijn project:


Vandaag laat ik een kaart zien, in een rustige Clean & Simple stijl!


Zomaar even een liefdevolle kaart om iemand te laten weten dat ik aan hem/haar denk.

Door de kleuren, afbeeldingen en sfeer een kaart die voor iedereen, man of vrouw, groot of klein, modern of klassiek, vriend, familie of collega, en van elke leeftijd, geschikt is!

Bijvoorbeeld voor iemand die het moeilijk heeft, bij ziekte, of met grote zorgen!


Ik gebruikte er de prachtige set Seasonal Branches voor! Een set waar je het hele jaar door mee uit de voeten kunt. Je kunt de takken immers "aankleden" naar gelang de tijd van het jaar.... Van bloesem, tot voorjaarsblad, tot bladeren, appels, besjes of sneeuw!

Deze set is te vinden in de jaarcatalogus! Ik vind het een echte aanwinst!


Maar deze keer hield ik het op de herfst! De blaadjes kleurde ik op een "scribble"manier in met oranje en een beetje groen. Ook liet ik kleine stukjes wit open. Dat geeft meteen dat "Crispy" gevoel dat herfstblaadjes kunnen hebben! 

Ik stanste ze uit, en plakte ze verhoogd op de ondergrond.  Omdat de ene tak maar een klein stukje op de kaart zit had ik daar van  wat blaadjes over. Die knipte ik los van elkaar en plakte ik hier en daar tussen de verhoogde blaadjes om zo nog meer diepte te maken. 

De takken die er onder te zien zijn heb ik deze keer simpelweg gestempeld. De blaadjes zitten aan elkaar en passen precies op de takken. Heel handig en slim!


De ondergrond gaf ik heel subtiel een zachtblauw kleurtje met inkt en Blending Brushes. Het geeft niet alleen sfeer, maar het laat ook de kleuren van de blaadjes extra mooi uitkomen!


En in het lieve vogeltje komen de groen en blauwtinten dan weer terug. Net als in de tussenlaag en de basiskaart.

Een liefdevolle tekst maakt het af. 

Bij de zo opgebouwde sfeer vond ik het deze keer het mooist om versiersels verder achterwege te laten. Eenvoud siert soms!


Met deze Clean and Simple kaart doe ik aan vier challenges mee!

Bij Color Throwdown vroegen ze ons groen, oranje en blauw te gebruiken. Ik vond het grappig om dan ook nog de vogel van de inspiratie foto terug te laten komen.
Bij Simply Clean And Simple Card Designs wilden ze dat we iets herfstigs maakten en daarbij drie van de door hen genoemde kleuren zouden gebruiken. Ik koos daarvan: Pumpkin Pie, Mossy Meadow, en Lost Lagoon.
Bij The Male Room was het de bedoeling een Beterschapskaart te maken die geschikt is voor een man.
En bij CAS on Sunday vroegen ze om een herfstige kaart in Clean and Simple Stijl te maken.

En volgens mij zit dat er allemaal in!


Het werd een absoluut niet somber, maar wel stemmig geheel! Wat vind jij er van? Ik ben benieuwd!

Dit zijn belangrijke kaarten om in huis te hebben. In moeilijke momenten komt lieve post immers extra "binnen"! Dus ik vind het fijn om zo wat aandacht en liefde via de post bij iemand te bezorgen.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Seasonal Branched
Papier: Basic White,Lost Lagoon, Mossy Meadow
Inkt: Memento Black, Lost Lagoon
Dies: Seasonal Branches Dies
Stampin'Blends: Pumpkin Pie, Mossy Meadow, Lost Lagoon
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool.

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 16 oktober 19.00 uur
Maandag 23 oktober 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In Oktober krijg je bij een bestelling vanaf 95,00 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode CNW97PX7
gratis een pakje Speckled Dots twv 9,75

Lees >hier< al het  Kijkkast-Oktober-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


๐Ÿ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!๐Ÿ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!
Alleen in oktober: 35 % korting op het Startpakket 
OF
35 % meer inhoud in je Startpakket!
Plus gratis kado twv 82 euro!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.


3 opmerkingen :

  1. this is such a wonderful and an elegant to give to someone when they most needed it. I love your coloring job. Thank you for joining us at The Male Room

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty bird card - Thanks for joining in at TMR

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!