dinsdag 15 september 2020

Poinsettia Petals, klassiek en helemaal van nu! -Met Kijkkast Live Video



Op 7 september was er weer een gezellige Kijkkast Live, op de Kijkkast Facebookpagina! Deze keer hadden de volgers van deze pagina het Poinsettia Petals productpakket gekozen, en het was opvallend: de stemming was bijna unaniem! 



De prachtige Poinsettia Petals stempelset, en de bijpassende Poinsettia Dies vielen blijkbaar erg in de smaak, want de reacties waren heel enthousiast!

De producten van deze Bundle, en van de gehele bijpassende Poinsettie Place Suite zijn te vinden op blz 14-16 van de Minicatalogus.


De set heeft dan ook vele gedaanten, van klassiek tot eigentijds! 

Ik maakte in het gezelschap van de kijkers een aantal verschillende kaarten met de set, eerst met producten uit de Poinsettia Place Suite, en daarna liet ik een aantal andere mogelijkheden zien, en een gave inkleurtechniek.

De volledige uitgebreide video is hier te zien! In deze video zie je stap voor stap het maakproces, vertel ik je over de producten, en leg ik uit hoe je diverse effecten kunt bereiken: 






Hieronder kun je zien wat we tijdens deze Kijkkast Live gemaakt hebben, en onderaan dit bericht is een lijst met alle gebruikte producten toegevoegd,







We begonnen met een Moderne kaart met een romantisch tintje, met producten uit de Ponsettie Place Suite!






Maar met dezelfde Suite gaf ik de Poinsettia Petals set ook een rustieke look!







En door een andere kleur te kiezen, maakten we ook een wat klassiekere kaart met deze Suite, waarbij het prachtige Plush Poinsettia Specialty Paper prachtig uitkomt!

Op elke kaart maakten we de Poinsettia's, de kerstrozen, een beetje anders, door stempels en dies op verschillende manieren te gebruiken.




 Maar ook "out of the box"denken kan prima met deze set! Door andere kleuren, en zelf achtergrondpapier te maken!







En tenslotte combineerden we de set met ander Designer Series Paper, en pasten een mooie inkleurtechniek toe voor de prachtige "bloem"!



Met deze set heb je echt ongekende mogelijkheden.... Ik ben er superenthousiast over, zeker nu ik er mee gewerkt heb, en vond het dan ook moeilijk om te stoppen ;o) 

Ik heb er nog volop ideeen en plannen mee! Het is een set met prachtige effect, die echter toch heel makkelijk werkt. Dat vertel ik ook al in de video en is denk ik ook wel goed te zien! ;o)

Heb je naar aanleiding van deze video vragen, of kan ik je ergens mee helpen? Neem dan gerust contact op! Ik help je graag verder. Alle gebruikte producten zijn via de Kijkkast te bestellen.

Binnenkort is er weer een Kijkkast Live. Op de Kijkkast Facebookpagina kun je vanaf morgen (woensdag)  meestemmen over de set waarmee we dan aan de slag gaan!

tot snel!
Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Poinsettia Petals
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White, Sahara Sand, Soft Suede, Real Red, Garden Green, Old Olive, Night of Navy, Misty Moonlight, Shimmery White
            DSP: Poinsettie Place DSP, Heartwarming Hugs DSP
            Plush Poinsettia Specialty Paper
Inkt: Bumblebee, Soft Suede, Garden Green, Real Red, Old Olive, Night of Navy
Dies: Poinsettia Dies, Tasteful Labels Dies, Rectangle Stitched Labels Dies
Embellishments: Beaded Pearls, Sheer Ribbon Real Red,  Metallic Pearls
Tools: Stampin'Cut & Emboss, Water Painters




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 21 september, om 19.00 uur!
Maandag 28 september,  om 19.00 uur!



*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

















 





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!