woensdag 2 september 2020

Opvallende looks met de Camouflage stempelset!- met Kijkkast Live Video!

Vorige week was er weer een gezellige Kijkkast LIVE op de Kijkkast Facebookpagina!

In het gezelschap van een flinke groep kijkers ging ik aan de slag  met de geweldige, stoere Camouflage stempelset, en maakte deze vier verschillende kaarten! Sommige met een voor de hand liggende toepassing, bij anderen dacht ik wat meer "out of the box"! 


De Camouflageset zie ik maar weinig voorbij komen... Is dat omdat veel mensen hem lastig vinden, of omdat ze er niet zo veel ideeen mee hebben?


Dat was natuurlijk een goede reden voor een video, helemaal in het teken van deze set! Ideetjes genoeg!
In de video zitten vele tips verwerkt, ook over het gebruik van zo'n grote achtergrondstempel, de kleuren etcetera. Ook geef ik LIVE antwoord op de vragen die worden gesteld.

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, maar er is veel meer te laten zien dan ik in deze KIJKKAST LIVE kon doen! 
Kijk daarom verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN een speciale aanbieding!

Veel kijkplezier!



Speciale aanbieding!

Er zijn echter nog veel meer gave toepassingen te verzinnen met deze geweldige set,  maar daarvoor was deze Kijkkast Live gewoon te kort! 
Daarom heb ik een aanvullende video gemaakt, met onverwachte, gekke, grappige, originele en hippe ideeen en technische tips die ik GRATIS beschikbaar stel aan degenen die de Camouflageset bij de Kijkkast bestellen, waaronder een stoere tienerkaart, een superfoute kaart voor dames, en een feestelijke verpakking.

Deze stempelset kost slechts 21 euro ( in de video zeg ik per abuis 22 euro, oeps!) 
Dit aanbod heb ik verlengd en geldt tot zondag 13 september!!


  

De stempelset kreeg achtereenvolgens een Legerlook...

  

maar ook liet ik mij inspireren door mode....

  
... en door de natuur!

  

En ook in combinatie met het waterthema bleek de set het geweldig te doen!

Maar in de extra video die ik heb gemaakt laat ik dus nog meer ideeen zien! Wil je deze video ook bekijken? Als je de set bij de Kijkkast besteld en ontvangen hebt, stuur ik je meteen de link toe, zodat je met een flinke dosis inspiratie EN practische tips optimaal plezier kunt gaan hebben van deze stoere betaalbare stempelset, en zijn verrassende mogelijkheden!


Volgende week is er weer een KIJKKAST LIVE! Like en Volg de Kijkkast op Facebook om in het vervolg  mee te stemmen over waar ik mee aan de slag ga, en om LIVE, en dus interactief, mee te kijken!


Hier dan nog een overzicht van producten die ik tijdens de Kijkkast Live gebruikt heb:

Stempels: Camouflage, Moving Along, Pallet Thoughts, Nature's Thoughts, Volop Vrienden, Whale Done
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Early Espresso, Misty Moonlight, Whisper White, Real Red, Garden Green, Crumb Cake, Pear Pizzazz, Pool Party, Pretty Peacock
             DSP: Whale of a Time DSP
Inkt: Shaded Spruce, Early Espresso, Night of Navy, Versamark, Garden Green, Soft Suede, Pool                 Party, Pretty Peacock
Dies: Stitched Nested labels Dies, Stitched Stars Dies, Stitched So Sweetly Dies, Layering Circles               Dies, Stitched Shapes Dies
Ponsen: Rectangular Postage Stamp, Whale Builder
Stampin'Write Marker:  Pretty Peacock
Embellishments: Star Designer Elements, Embossingpowder Whisper White, Braided Linen Trim,                                  Wink of Stella Glitterbrush, Whale of a Time Sequins
Tools: Diecutting Machine, Stampin'Sponges, Heat Tool, Embossing Buddy, 


 Tot snel!
Annette



 Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 7 september, om 19.00 uur!
Maandag 14 september,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.

Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!