donderdag 21 mei 2020

Sneak Peek video! Mijn Pre-order uit de nieuwe catalogus!

Het is altijd een spannende tijd als er een nieuwe catalogus aan komt! Wat een moois komt er weer aan! De afgelopen week mocht ik deze dozen uitpakken!

Vol met moois dat vanaf 3 juni te bestellen is, maar dat wij als demo al konden preorderen!

Ik maakte er gisteren een spontaan, gezellig LIVE uitpakfilmpje van op de Kijkkast-Facebookpagina.

Je kunt deze ook op Youtube bekijken!


In deze video heb ik het onder andere over het Digitale Open Huis bij de Kijkkast. Hierover kun je meer lezen in >DEZE BLOGPOST<

Vandaag en de komende dagen ben ik alles heerlijk in gebruik aan het nemen!

Wil je meer weten, of wil je graag een papieren exemplaar van de catalogus ontvangen? Stuur mij dan gerust een EMAIL!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
*Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
*Ook doe ik om de week op maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes thuis in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!