woensdag 13 maart 2019

Birthday Wishes met Lasting Lily en More Than Words

De Sale-A-Bration duurt nog ongeveer twee weken en dan is het echt voorbij! ook de Sale-A-Bration Coordinationproducten zullen dan niet meer leverbaar zijn. Sowieso gaat het snel met de producten en inmiddels zijn er al een paar helemaal op! De lintset van de SAB en de dies voor de kikkers en de cupcakes uit de Coordinationserie zijn geheel opgegaan en komen zoals het er nu uitziet ook niet meer terug! Maar er is ook nog genoeg prachtigs om uit te kiezen gelukkig! In de rechterkantlijn van deze blogpagina kun je alle folders bekijken met alle speciale aanbiedingen en kadoos!

Een aantal van de producten waar we nog volop uit kunnen kiezen zijn verwerkt in het kaartje dat ik vandaag laat zien!

Met de Sale-A-Brationstempelset Lasting Lily, kun je, afhankelijk van je kleurkeuze, projecten maken in allerlei sferen. Deze keer ging ik voor een frisse voorjaarssfeer!


De prachtige en tijdloze stempelset is een Sale-A-Brationkado. Deze dubelgrote stempelset is nu gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 120 euro*

Ik maakte een mooie toef van deze bloemen en gebruikte een mooi techniekje waarbij ik de subtiele kleurovergangen maakte. Deze techniek hebben we ook behandeld in een van de Kijkkast Stempelclub Workshops!
Lasting Lily is een Dinstinktive Stempelset. Dat wil zeggen dat het een stempelset is met ongelooflijk veel detail en diepte. Deze manier van stempels produceren is uniek en alleen bij StampinÚp te vinden. De stempels worden volgens een zelf ontwikkeld procede gemaakt.

Dit maakt dat de stempels ongelooflijk mooi werken en dat je er prachtige en realistische afdrukken mee kunt maken!
De bloemen, stelen en bladeren heb ik uitgestansd met de bijpassende Lily framelits dies. Dit jaar voo het eerst heeft Stam[in'Up een aantal producten gemaakt die bij Sale-A-Brationproducten passen en de mogelijkheden er van nog grote4r maken. Deze diesset is een van die producten. Je vindt het volledige overzicht van coordinerende producten in de folder die je rechts op deze pagina kunt aanklikken en bekijke!

De dies maken het mogelijk om snel en makkelijk de delen uit te snijden en er in lagen mee te werken. Dat heb ik dan ook heerlijk gedaan!

Om een mooie opbouw te maken in de kaart heb ik de laagjes aangepast aan de bloemen. Een laagje heb ik meerkleurig gestempeld met de achtergrondstempel Handwritten. Het laagje daar bovenop heb ik geembost met de Quilt top embossingfolder en vervolgens de randjes een beetje gesponst met inkt in de zelfde kleuren.

Ook het Whisper White Flax Ribbon zorgt voor extra structuur! Dit lint is in de voorjaarscatalogus te vinden!

Zelf ben ik ook HEEL enthousiast over de tekst! Met de stempelset More Than Words kun je zo heerlijk creatieve teksten maken, en samenstellen voor allerlei gelegenheden! De teksten van deze set zijn eigenlijk het hele jaar door te gebruiken en zijn zo gemaakt dat ze weer perfect bij de SABsets paansluiten!Echt zo goed doordacht!

 De bijpassende pons, de Story Label Punch,  is er perfect voor! Maar natuurlijk is zo'n pons een all timer waar je tot in lengte van dagen plezier van hebt!

( Extra tip! Deze pons is ook geweldig mooi als TAB te gebruiken! Echt een leuk sierelement op kaart, boekje of doosje!)

De stempelset EN de pons zijn beide onderdeel van de Sale-A-Bration-Coordination en dus alleen deze maand, en zolang de voorraad strekt te bestellen! Een echte aanwinst vind ik, vooral als je er van houdt iets speciaals met je teksten te doen, en je tekst echt tot een wezenlijk sier-onderdeel op je projecten te maken.

Door alle laagjes geef je de kaart een interessante look, maar door de zelfde kleuren steeds te gebruiken is het toch een heel rustig, subtiel en fris geheel. Dat is eigenlijk precies waar ik van houd!

Er zijn nog veel meer mooie dingen mogelijk met de Lilyset en de teksten.... Beiden sets waar ik super blij mee ben, die uitdagen en waar je veel mee kunt! Echte aanraders dus!

Ik ben benieuwd wat jij van deze sets vindt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Lasting Lily (SAB), Handwritten, More Than Words (SAB-Coordination)
Papier: Cardstock: Whisper White, Thick Whisper White
Inkt: Gorgeous Grape, Blueberry Bushel, Coastal Cabana, Soft Sea Foam, Old Olive
Dies: Lily Framelits Dies ( SAB-Coordination)
Pons: Story Label Punch
Embossingfolder: Quilt Top
Embellishments: Whisper White Flax Ribbon
Tools: Big Shot, Stampin'Sponges, Sponge Daubers

Tot snel,
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 maart om 19.00 uur
Maandag 25 maart om 19.00 uur



-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de NIEUWE voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!
2019 LENTE/ZOMER CATALOGUS


Ben je ook dol op stempelen, houd je van korting en zou je wel bij het gezelligste team van Nederland willen horen? Kom er bij!
( en kies als je dat wilt de Exclusieve TOTE bij je Startpakket!)


Afbeeldingsresultaat voor stampinup home to roost

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!