woensdag 14 november 2018

Fotoverslag On Stage november 2018, veel foto's-weinig tekst!

Nou daar is dan ons/mijn verslag van On Stage. Eens kijken of ik dat vooral in foto's kan doen, met wat tekst als toelichting.


Op donderdagmorgen gingen we al vroeg op pad naar Utrecht. Dan hadden we lekker nog wat aan de dag. Let the party begin!

De auto zat helemaal volgepropt... we konden er zelf nog maar net bij ;o)

 Nadat we de tassen in onze hotelkamers hadden gezet gingen we snel de stad in voor wat shoppen en een lekkere lunch!
We moesten al weer op tijd terug naar het hotel. Na even kletsen en bijkomen...
moest ik namelijk even "weg"voor een geheimpje... (daarover later meer..)



Tegen de avond heb ik me omgekleed voor Centre Stage, de feestelijke avond voor iedereen met Silver Elite en hoger. Het thema was deze keer zwart-wit!
En Stampin'Up kennende is dan alles in stijl aangekleed!



Op deze avond ontvingen we een werkelijk prachtig kado, een leren tas, met dito portemonnee...
 met daarbij ook nog een exclusieve stempelset en een "collectorsitem" Bonefolder... 
en de zilveren hangertjes voor mijn gewonnen prijzen.  En natuurlijk was alles weer zo ontzettend smaakvol verpakt en versierd!

Zoals het label aan de tas...

 en de prachtig gemaakte Polscorsage! Mooi he!


En in goed gezelschap....

hebben we deze avond echt overheerlijk gegeten!

En natuurlijk het nodige gehoord, geleerd en gedaan!

Na afloop hebben we natuurlijk samen met alle anderen die bleven overnachten nog even gezellig nagezeten. Bij het slapen gaan vonden de teamgenootjes die bleven slapen een kleinigheidje als "Pillowgift"onder hun hoofdkussen dat ik er stiekem onder had gestopt... Gewoon omdat het zo leuk is! ;o)


Maar de volgende ochtend was het alweer vroeg dag. Fris en fruitig zaten we aan het ontbijt!

om op tijd naar de zaal te gaan in de hoop dat we met het hele team bij elkaar zouden kunnen zitten! (wat gelukkig lukte!) 
 Ook nu waren de tafels weer supergaaf aangekleed!

Er was voor iedereen een mooie onderlegger, een pennenset, en een prachtige kadodoos waarin een shoppingbag, planners, een stempelset, keycord, make en take kit en pin zaten. Een feestje om uit te pakken. Ik maakte er een FILMPJE van.

In het volgende uur stroomde de zaal rustig aan vol, en ook onze eigen teamgenootjes kwamen binnen. Ook van dat eerste uur maakte ik een FILMPJE, inclusief een gastoptreden van Damir ;o) onze Demonstrator Manager in Nederland en Noord-Duitsland

Zoals gebruikelijk had iedereen van ons team volop lekkers mee.  De tafel stond meteen vol...Stel je eens voor dat je trek krijgt ;o)
 

En natuurlijk begon iedereen meteen met SWAPPEN! Het ruilen van kadootjes en kaartjes....
 en natuurlijk meteen een leuke manier....
om iedereen te zien en te spreken...
het was dan ook meteen heel erg gezellig!
Ook ik heb geswapt, ik had dingen gemaakt en heb heel veel leuks gekregen, maar daaraan zal ik binnenkort een aparte blogpost wijden!

En toen begon het feest, met het nieuwe StampinÚp!lied. De stemming zat er meteen lekker in, zoals je HIER kunt zien...

De ochtend was gevuld met gaaf nieuws, video's,  live presentaties, creatieve presentaties, stempelen en meer!

Een van de hoogtepunten was natuurlijk het in ontvangst nemen van de nieuwe VOORJAARSCATALOGUS!

En hij is me toch weer gaaf!! (laat me vooral weten als jij er in december of januari ook eentje wil ontvangen! Stuur me gerust een MAIL!

Natuurlijk waren er tussendoor de nodige pricepatrols... we wonnen geweldige stempelsets! maar ook ontvingen we prachtige kadoos, waaronder een prachtige gereedschapjes-etui en meer! Er leek geen eind aan te komen!
  
En toen was er pauze met een prima lunch...

 met in elk lunchpakket wat handgeschreven persoonlijke kaartjes van medewerkers van het hoofdkantoor van StampinÚp! in Amerika. Zo leuk!


 En ik probeerde tussendoor zo goed mogelijk mijn Kijkkast facebookpagina uptodate te houden van onze belevenissen ;o)


Bij zo'n dag horen ook de nodige loftuitingen ;o) Ik mocht als topperformer op het podium komen...

Hm, toch wel even een ongemakkelijk momentje;o) maar natuurlijk ben ik wel intens dankbaar dat ik dit mocht behalen!

en voor nog wat andere dingen mocht ik net als een aantal anderen een paar keer applaus in ontvangst nemen...

maar het allerspannendste kwam nog....

Want zonder dat mijn teamgenootjes het wisten, werd ineens mijn naam genoemd, als volgende die een presentatie mocht doen! 

Ik had het echt helemaal geheim gehouden. Dat was zo leuk! Zelf zat ik al een half uur met microfoontje aan tafel, en probeerde dat een beetje uit beeld te houden met mijn hand of door er haren voor te doen. ;o)

Zo bleef het tot op dat moment een verrassing. De uitdrukking op hun gezichten was goud waard ;o)


Ik mocht een prachtige nieuwe zeer romantische en uitgebreide SUITE uit de voorjaarscatalogus showen, met voorbeelden die ik had gemaakt en tips. Mijn creaties die ik hiervoor maakte zal ik later nog laten zien!

Bij terugkomst bleken mijn lieve teamgenootjes een spontane actie gedaan te hebben. Allen hadden namelijk een lief boodschapje op een onderzettertje gezet, en die kreeg ik samen met een lief vilten muisje overhandigd. Zoiets liefs doet me veel meer dan het allermooiste en duurste kado ;o)


De middag was verder ook weer erg goed gevarieerd gevuld met heel veel interessante presentaties en prachtige nieuwe producten die we te zien kregen. Watertanden dus!

Een dag die naast plezier voor sommigen van ons ook gevuld was met emoties. Het is zo fijn als je dan met vriendinnen bent, en je weet dat ze er voor je zijn en je begrijpen...

Natuurlijk werd er ook weer gestempeld!

En alweer werden we enorm verwend met leuks!
Wat een feest!

En de tafel die er aan het begin van de dag zo mooi uitzag was veranderd in een heerlijke creatieve puinhoop ;o)


En zo hoort dat natuurlijk ook ;o)

Toen de middag voorbij was namen we nog even de tijd voor een paar foto's ;o)




 en met een deel van onze groep gingen we nog een gezellig hapje eten als afsluiting...

met een ontzettend blij gevoel, na een dag om nooit te vergeten, en met een heleboel mooie vriendschappen, contacten en tassen vol moois gingen we naar huis. (het paste met veel passen en meten echt nog maar net in de auto ;o)!!)

En nog steeds genieten we na! Het was echt GEWELDIG!

Zo'n feest moet je echt meemaken om te weten hoe gaaf het is! Ook de volgende keer zijn we er natuurlijk weer bij! Zou jij dit soort feestjes ook mee willen maken? Ons warme, gezellige, geweldige team is als een warm bad horen we van nieuwe teamgenootjes... en dat is ook waar we voor staan!  Wij heten je graag van harte welkom. Aan onze tafel maken we graag een plekje voor je vrij. Dan kun je ook genieten van zulke mooie dagen en van al het andere moois dat er bij hoort! 

Wil je meer weten? je mag altijd contact opnemen en me de oren van het hoofd vragen! 

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 19 november om 19.00 uur
Maandag 26 november om 19.00 uur


-O-O-

ALLEEN IN NOVEMBER: Snowflake Showcase!
Exclusieve Producten-Speciale Kijkkast-aanbieding!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2018-2019 JAARCATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe jaarcatalogus en/of herfstwintercatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

2018 HERFST/WINTER CATALOGUS



BEN JIJ OOK ZO DOL OP STEMPELS?
***Beleef NOG meer plezier aan je stempelhobby, 
***krijg korting op al je bestellingen 
***en wordt lid van mijn team! 
***Klik HIER voor alle informatie!

2 opmerkingen :

  1. Wat keuk om te lezen. Nogmaals gefeliciteerd met he behaalde titels. Verdiend meid.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!