zondag 4 november 2018

Een kadoosje voor kerstmis met Snowflake Showcase#2

Ook als Inky Bizz-Team laten we deze maand op de zondag graag wat extra inspiratie zien met de fantastische Snowflake Showcase Suite!

Vandaag heb ik de "Snow is Glistening" stempelset uit de Suite gebruikt, in combinatie met de "Snowfall Thinlits dies". Nu eens niet voor een kaartje, maar voor een doosje!



De grote kerstboomstempel bestaat uit allemaal kleine ijssterretjes. Een heel mooie gedetailleerde stempel met toch een strakke buitenvorm. Daar kun je zoveel leuke dingen mee doen!


Deze keer besloot ik de vorm van deze stempel als uitgangspunt te nemen voor het doosje. Zo heb je een leuk presentje ....of misschien zelfs als decoratie? Zulke doosjes kun je vast ook heel erg leuk in een kersttak of kerstboom hangen! 

Als versiering van de "boom" stanste ik twee Sneeuwvlokjes uit met de Dies-set. In het midden van de sterretjes deed ik een kleine Metallic Pearl. Om het boompje hen wikkelde ik wat van het ragfijne Metallic Thread. Je ziet het bijna niet maar het geeft toch een heel mooi accent en subtiel glinstertje.
En omdat ik zo fijn bezig was heb ik hem ook meteen nog maar in een ander kleurtje gemaakt ;o)

En nog maar eentje ;o)

En toen had ik er drie...


Welke kleur vind jij leuker? Ik ben benieuwd ;o)


Onderaan het doosje stempelde ik steeds de "Stam" in een donkerder kleurtje...Op de overige basis van het doosje stempelde ik wat van de kleine losse ijssterretjes uit de set. Er zitten diverse achtergrondstempeltjes bij waar je heel veel kanten mee op kunt!. Echt een supercomplete set dus....

....want ook de tekstjes zitten er bij! 

Ik vond het leuk om het doosje wat extra te versieren dus heb aan het sluitlint een leuk extra label gedaan. Ook daarop komt weer een Sneeuwvlokstempeltje.




Wil je ook graag zo'n doosje maken? Laat het me gerust weten, dan plaats ik later nog even een korte beschrijving met de maten ed! Dat is me helaas nu niet gelukt omdat ik de laatste week heel druk was met workshops en de voorbereidingen voor de Creatieve Markt waar ik vandaag sta, met heel veel kaarten, kadootjes en doosjes.
 Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
Mocht je dus niets te doen hebben vanmiddag: In Obdam, dorpshuis de Brink, ben ik te vinden!  Ik zal er de hele dag stempeldemonstraties geven, beantwoord je stempelvragen, en verkoop al die leuke handgestempelde hebbedingen voor KiKa! Een doel dat mij na aan het hart ligt! Ook is er bij mijn kraampje een leuke prijs te winnen!. Je kunt HIER alle informatie vinden over deze markt! 

 Enne... deze doosjes neem ik ook mee!




De gebruikte stempels en dies komen uit de Snowflake Showcase Suite, die alleen in november verkrijgbaar is. Echt fantastisch deze suite, ik ben er al  heerlijk mee aan de slag geweest. Ik zal er dan ook nog diverse voorbeeldjes mee maken en mijn maaksels hier plaatsen! Mocht je interesse hebben in deze suite, de gratis Online workshop en de speciale Kijkkastaanbieding, kijk dan maar even in DEZE BLOGPOST want daar staat alle info bij elkaar!




Wil je vandaag nog meer inspiratie met deze Suite? Kijk dan ook eens bij mijn teamgenootjes  Jacqueline, en Yolande... 

Zij zijn beiden ook heerlijk met de zelfde stempelset bezig geweest! Heb een fijne zondag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Snow is Glistening
Papier: Cardstock: Whisper White, Whisper White Thick, Cherry Cobbler, Garden Green, Crumb                     Cake
             Glimmer Paper: Silver
             Foil Sheets: Champegne en Copper
Inkt: Cherry Cobbler, Blushing Bride, Garden Green, Pear Pizzazz, Crumb Cake, Early Espresso
Dies: Snowfall Thinlits Dies, Layering Ovals FramelitsPons: Classic Label
Embellishments: Polka Dot Tulle Ribbon Whisper White, Solid Bakers Twine Whisper White
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 5 november om 19.00 uur
Maandag 12 november om 19.00 uur
Maandag 19 november om 19.00 uur

NIEUW!
De Kijkkast Stempelwinter! Volledig workshoppakket met videotutorials!


-O-O-

ALLEEN IN NOVEMBER: Snowflake Showcase!
Exclusieve Producten-Speciale Kijkkast-aanbieding!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS





2018 HERFST/WINTER CATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe jaarcatalogus en/of herfstwintercatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

5 opmerkingen :

  1. Wat een apart en leuk doosje heb je gemaakt.Echt geweldig ik vind die rode toch het mooist.gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je gewoon een doosje maakt die bij je stempel past. En zo leuk dat ze zo anders zijn in een andere kleur!!
    Groetjes Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren met jou kennisgemaakt op de creatiefmarkt en de doosjes met eigen ogen kunnen zien. Heel erg mooi en fijntjes! dat geld ook voor je andere schitterende creaties, het was allemaal zo verzorgd en apart. Ik vond het erg leuk met je kennis te maken. Wat ben jij een warm enthousiast en vriendelijk persoon. Je hebt me goed verder geholpen. Graag snel tot ziens met groeten van Carla Dekker

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!