maandag 19 maart 2018

Spontane kaartjes met Eclectic Expressions en..... een verjaardagsaanbieding!

***Vandaag ben ik jarig!
Lees verder in deze blogpost alles over
de speciale Verjaardagsaanbieding!***

Vorige week, op een heel gewone vrijdagmiddag had ik ineens een aanval van inspiratie om die avond aan de slag te gaan met de Sale-A- Brationstempelset Eclectic Expressions!

Eclectic Expressions Clear-Mount Stamp Set

Ik merk namelijk dat veel mensen deze set eigenlijk helemaal over het hoofd zien en dat vind ik zo zonde, want het is echt zo'n geweldige "basic"stempelset, die je op ZO veel manieren kunt toepassen!
Ik besloot spontaan een stempelavondje te houden en mijn vorderingen te delen op de Kijkkast Facebookpagina en maakte ter plekke een aantal verschillende kaarten met deze superleuke set!

Ik had niets voorbereid en wist ook nog niet precies wat ik ging maken. Ja "iets met achtergrondjes" maar verder stond er dus nog niets vast. Zelfs de kleuren niet!

Ik besloot een time-lapse filmpje te maken van het maakproces, om een globaal idee te geven van hoe zo'n kaartje nu eigenlijk tot stand komt

 Dat filmpje (het gaat echt heel snel hoor!) kun je HIER vinden!

Dit was mijn eerste kaartje van die avond, en hier gebruikte ik dus echt alleen maar die ene gave stempelset!


foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.

Maar ik had nog meer stempelsets klaargelegd, gewoon een aantal willekeurige sets, omdat het me leuk leek om te laten zien hoe makkelijk de Eclectic Expressionsset combineert met eigenlijk allerlei andere stempels!

De mensen die op dat moment keken liet ik kiezen waarmee ik zou gaan combineren. De eerst gekozen combinatie werd deze:

:foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.

Leuk, want ook de set Party Panda is een Sale-A-Brationset! Ieder dus gratis uit te kiezen bi een bestelling van 60 euro of meer!

Ik besloot de feestelijke kant op te gaan, altijd handig met een aantal verjaardagen in het verschiet ;o)

Met vrolijke kleuren maakte ik met de Eclectic set een leuke vrolijke border....
...een feestelijk pandaatje knipte ik uit en plakte ik verhoogd op een aantal geponste cirkels...
Ik gebruikte de leuke tekst uit de Eclectic Set en voegde wat fleurige washitape strookjes toe voor een extra laagjeseffect...

Ook hier maakte ik weer een time-lapse filmpje van het maken!

En daar was mijn vrolijke verjaardagskaart! Wat maak je met deze basisstempels snel en simpel een leuke borderrand op een kaart he!?

Maar toen was ik wel toe aan nog wat meer uitdaging, en gelukkig kozen de kijkers van die avond toen voor deze combinatie:
foto van De Kijkkast, creatieve workshops met de mooiste stempelmaterialen.

Lekker anders, en lekker onvoorspelbaar, deze combinatie van Flirty Flowers en Eclectic Expressions!

Dat vroeg om een wat "ongewoon" kaartje, vond ik.

Het werd een lang en smal kaartje, waarop de stempels op een wat spannendere manier worden gebruikt!

In dit kaartje verwerkte ik wat simpele techniekjes.

Het geeft een leuke laagjeslook maar is nog steeds heel makkelijk om te doen! Alles wat je nodig hebt is een Stampin'Spritzer gevuld met water, een heattool en geschikt papier. In dit geval was dat Shimmery White, maar Watercolorpaper had ook perfect gewerkt!

En ik laat het allemaal weer in sneltreinvaart zien in dit filmpje. Het was bedoeld om inzage te geven in de stappen die ik volgde, niet als complete werkbeschrijving.

En zo was ook het derde kaartje een feit!

De avond was omgevlogen en ik had weer genoten. Jezelf een beetje uitdagen is gewoon heel leuk en je krijgt er zo veel ideeen van! Natuurlijk kwam de vraag om meer video's, me lekker veel uitleg en in een normaal tempo ;o) en weet je wat? Dat lijkt me superleuk om te doen!

Laten we afspreken dat ik LIVE ga op de Kijkkast Facebookpagina zodra ik 425 paginalikes heb op deze facebookpagina! Ik ga laten zien wat je met een stempelset allemaal kunt doen, en natuurlijk deel ik tips en trucks! Ik heb al een hele lijst met plannen klaar liggen! En natuurlijk deel ik die filmpjes dan ook hier! Help je mee? Ga naar de Kijkkast Facebookpagina en dan Liken, volgen en delen maar!

Mijn handen jeuken al hoor!

VERJAARDAGSAANBIEDING!!!

En dan nu... Mijn speciale verjaardagsaanbieding. Deze is geldig tot en met vrijdag 23 maart!

Jullie weten het, bij feest hoort TAART! En dat zou bijvoorbeeld taart kunnen zijn uit de fantastische 
Cake Soiree Suite!

Heb je gezien dat deze set ook in het Nederlands te bestellen is? Dan heet deze stempelset FEESTTAART!


En deze is ook samen met de bijpassende Sweet Cake Framelits Dies als Bundle te verkrijgen.
met tien procent korting!

In CLEAR versie is de bundel 73,75 euro
In WOOD versie is de bundel 87,25 euro
Feesttaart Clear-Mount Bundle (Dutch)
Tot en met vrijdag 23 maart krijg je bij aankoop van deze bundle ALLEEN bij de Kijkkast GRATIS een perfect bijpassende set producten ter waarde van maar liefst 14 euro, bestaande uit:
een set: Sweet Soiree Decorative Masks twv 5,50 EN
een rol Berry Burst Metallic Edge Ribbon twv 8,50!

N.B. Heb je liever de Engelstalige variant van deze stempelset, kan dat ook!

En natuurlijk mag je dan ook nog een Sale-A-Brationkado uitkiezen. Ik beveel je de set Eclectic Expressions echt van harte aan!

Gaaf toch? Zo kun je meteen nog veel meer doen met je set!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 19 maart om 19.00 uur
Maandag 26 maart om 19.00 uur




Van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!