donderdag 1 maart 2018

Het is maart, feestje in aantocht!

De afgelopen week was het hier op mijn blog wat rustiger! Dat had o.a.  te maken met de voorbereidingen waar ik de afgelopen tijd druk mee bezig was! Oh, oh, oh, wat leuk is dit allemaal!

Het zit namelijk zo... Ik ben deze maand weer eens jarig ;o) en bovendien bestaat de Kijkkast 5 jaar (!) dus dat is best reden om dat even flink te vieren...  En ik ga dat doen op diverse manieren maar de allerleukste is wel deze:... Een creatieve dag,  met een fikse dosis creativiteit en lekker veel gestempel! En dat dan het liefst samen met een groep gezellige mensen!

Dus kan ik jullie nu eindelijk dit nieuws vertellen! Want we gaan het gewoon doen!

Waar dit over gaat?

De Kijkkast viert feest en nodigt je graag uit daarvan mee te genieten!
Op 24 maart aanstaande is het zo ver, dan is daar weer een heerlijke feestdag vol stempels, workshops, en kadootjes!  Oftewel:


Een nieuwe (extra feestelijke) editie van 
de Kijkkast Stempel-Workshopdag!

Ja, ik weet het... Het is best op korte termijn, maar toch wagen we het er op. Eenvoudigweg omdat het te leuk is om niet te doen! ;o) Spontane acties zijn soms het leukst nietwaar? En blijkbaar vonden meer mensen dat want na een sneak peekje op de Kijkkast Facebook pagina kwamen de eerste aanmeldingen al binnen! ;o)





Houd je ook van stempelen en doe je graag gave workshops, dan nodig ik je dus heel graag uit!

Kom je ook op mijn feestje?

Alle informatie over deze fantastische dag kun je HIER vinden!

TIP: Voor de snelle beslissers is er nu nog een leuke korting!

Ik hoop velen van jullie te zien! Check snel je agenda, en verzet eventueel al je afspraken... want dit wil je echt niet missen...Wees er snel bij, want we hebben beperkt plaats beschikbaar!

Tot snel!
Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!