zondag 6 augustus 2017

Roze Roosjes voor Roza Simpel-op Zondag#29

Begin juli hingen bij ons in de straat alle vlaggen uit, want het was hier feest. Er was een buurkindje geboren!

Het is hier een mooie traditie om met die vlaggen het kindje welkom te heten!

Voor haar en haar ouders was er van ons natuurlijk een kaartje met een kadootje... 

Het kaartje was deze keer niet moeilijk te bedenken.

Het ontwerp is namelijk geinspireerd op het schattige geboortekaartje. Daar kwamen de kleur en ovaalvorm ook op voor. Alleen stond op dat kaartje de naam van de kleine meid. Ik was er meteen weg van toen ik het zag. Zo lief!!

Dus het idee voor ons kaartje was onmiddelijk geboren!

Ik koos voor Pink Pirouette als Rozetint. Dit is een heel zachte, frisse kleur roze...

Ik vond het leuk om iets met roosjes te doen, op dit kaartje voor de kleine Roza, dus gebruikte ik de kleine roosjesstempel uit de set Graceful Garden. Deze stempelde ik als een strooimotief op de kaart.

In het ovaal stempelde ik een lieve tekst "Sweet as can be" die ik samenstelde met twee stempels uit de Host(ess) stempelset Dare to Dream.


Met Stampin'Dimensionals plakte ik de laagjes op elkaar.

Een lief, stemmig, net even anders kaartje is het geworden. Precies zoals ik gehoopt had.;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Dare to Dream, Graceful Garden
Papier: Cardstock: Whisper White Thick, Pink Pirouette
Inkt: Pink Pirouette
Dies: Layering Ovals Framelits
Tools:  Stampin'Trimmer, Big Shot
En verder: Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Woensdag 8 augustus om 19.00 uur
Maandag 14 augustus om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!