dinsdag 8 augustus 2017

Oosterse schoonheid met Polished Stone achtergrond D-Inkt!-sdag#53

 Een van de leuke nieuwe producten uit de nieuwe jaarcatalogus is het Glossy Cardstock! Oh oh, wat kun je daar een leuke gekke dingen mee doen!
Voor deze kaart greep ik terug op een oude techniek, en stak die in een nieuw jasje. De Polished Stone achtergrond maak je door inkt en alcohol te mengen. Dit geeft een bijzonder effect op het glossy laagje van dit cardstock!

Deze keer werkte ik met kleuren die dicht bij elkaar liggen om toch een serene sfeer te krijgen. Ik vind het altijd erg leuk om onverwachte kleurcombinaties te bedenken, maar volgens mij is dat weer gelukt, en de kleuren doen precies wat ze doen moeten. Het Real Red versterkt de Aziatische sfeer, en het Fresh Fig geeft een rijke, warme uitstraling. Samen precies goed! De stempelset Artistically Asian past er erg mooi bij! Ik combineerde normaal gestempelde en Geheatemboste afdrukken met elkaar

Een mooie techniek, en je kunt het doen met spulletjes die je waarschijnlijk al in de kast hebt..

Mocht je hier ook mee aan de slag gaan bedenk dan even dat je vingers gezellig meegekleurd worden met de inkten. Als je na het stempelen nog naar je werk of een feestje moet, kun je daar rekening mee houden. Natuurlijk gaat het er wel weer af, maar niet meteen. ;o) 

Mij kennen ze inmiddels al met kleurige vingers ;o) En ik ben er trots op. *hihi* (en het is er na een halve dag vanzelf weer af...)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Artistically Asian, Sentimenten
Papier: Cardstock: Glossy White, Whisper White, Real Red, Fresh Fig
Inkt: Fresh Fig, Versamark
Refills: Real Red, Fresh Fig, Powder Pink
Pons: Classic Label
Embellishments: Embossingpowder Whisper White
Tools: Heat Tool, Embossig Buddy
En verder: Alcohol Multi Purpose Liquid Glue, Mini Stampin'Dimensionals

Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Woensdag 9 augustus om 19.00 uur  
 Maandag 14 augustus om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!