zondag 16 april 2017

Vrolijk Pasen! met Basket Bunch

Allereerst wil ik jullie een zonnig, vredig, vreedzaam en tevreden paasfeest wensen!

Vandaag laat ik mijn favoriete paaskleurtjes zien, verwerkt in een paaskaartje!


Lila, zachtgroen, zachtblauw en een snufje geel... als dat geen voorjaarskleurtjes zijn....

Het zijn, ondanks de pastels, toch heel frisse kleuren bij elkaar!

Deze ultieme paasstempels komen uit de stempelset  Basket Bunch! Paashaasjes, kuikentjes, eitjes, worteltjes, mandjes... Hoe "Paasachtig"wil je het hebben?

Daarbij vind ik ze gewoon onweerstaanbaar schattig!! Dat kiekeboe-paashaasje vond ik zoooo lief!

Maar het leuke is... door de veelzijdigheid van de set is deze ook voor vele andere thema's te gebruiken, maar daarover vertel ik zo meer....

Deze keer voegde ik het een en ander samen tot een gezellig en vrolijk geheel dat ik verwerkte op een ovaal, welke voorzien was van een lief scalloprandje. Zowel de gladde als de Scallopvormen komen uit de Layered Ovals Framelits. Ik koos de maat van het ovaal zo klein mogelijk want...


......Zo zie je nog lekker veel van de leuk geruite achtergrond! Deze maakte ik zelf, met ink-refills! En alle gebruike kleuren komen hierin natuurlijk weer terug!

Tijdens de Kijkkast Stempelclubworkshops van deze maand hebben we deze achtergrond-techniek in wat verschillende variaties besproken en natuurlijk gedaan! Met veel enthousiasme werden de schitterendste designs gemaakt! Wat een schattig effect heeft het met deze kleurtjes he? het deed mij wat aan babydekentjes denken...

(Wil je ook meer leren over stempelen, tips, trucs en mogelijkheden, er is een nieuwe StempelClubgroep opgestart en daardoor zijn er wat plaatsjes vrij! Voor meer info KLIK HIER)

Zoals ik al vertelde is deze stempelset ook buiten de paastijd om geweldig leuk! Ik heb hem al gebruikt voor babykaarten, moederdagkaarten, beterschapskaarten, een bloemengroet, kadolabels en natuurlijk mijn scrapalbum! Er zitten dan ook zoveel (29 stuks!!!) leuke stempels bij! En wat reuze makkelijk is.. bij de set zijn ook bijpassende Framelits  met gave extra's zoals het leuke gras en de opengewerkte mand! En ze zijn op dit moment afgeprijsd en nog slechts leverbaar zolang de voorraad strekt!

Basket Bunch Photopolymer Stamp Set De stempelset Basket Bunch gaat nu van 25 euro voor 21,25
 De Basket Builder Framelits gaan van 37,50 nu voor 26,25!

Ik zal wat van mijn andere voorbeelden in de komende dagen laten zien...


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Basket Bunch, Sentimenten
Papier: Wisteria Wonder, So Saffron, Soft Sky, Pear Pizzazz, Whisper White, Shimmery White
Inkt: Wisteria Wonder, So Saffron, Soft Sky, Pear Pizzazz, Basic Black
Dies: Basket Builder Framelits Dies, Stitched Shapes Framelits, Layered Ovals Framelits
Pons: Classic Label
Embellishments: Organza Ribbon Whisper White
Tools: Big Shot, Stampin'Write markers (subtles), Inkrefills Subtles
En verder: Tear & Tape Adhesive, Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, Babydoekjes

Ik wens jullie een fijne eerste paasdag!
en tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 17 april om 19.00 uur
Maandag 24 april om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***







Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!