dinsdag 18 april 2017

Lekker stoer en kleurig met Happy Celebrations D-INKT!-sdag#45

Het moest weer even hoor..... Knallen met kleur, en dan natuurlijk met veel inkt!

Op het ogenblik zitten wij in een echte verjaardagentijd... De verjaardagskalender voor april is tamelijk druk bevolkt, dus hebben we extra veel verjaardagskaartjes nodig!

Het liefst maak ik kaartjes "op de persoon", oftewel afgestemd op de smaak, de stijl en de aard van de jarige. Voor deze vrolijke jarige ging ik dan ook even helemaal los met kleur! En dat is helemaal van toepassing omdat dit iemand is die ook nog eens een nieuwe stap in haar leven gaat nemen en dus is ook de tekst daar op afgestemd.

Vrouwelijk, stoer en vooral NIET saai, dat was het motto. Nou, met de gave stempels van Happy Celebrations is dat geen probleem!

Daarbij heb ik Melon Mambo, Real Red en Perfect Plum gekozen. Echt supermooi bij elkaar!

Ik maakte een achtergrond in Streetart-stijl. Dat is een stijl die niet helemaal vast staat of gepland is...Voor ik begin weet ik nog niet hoe het gaat worden. Maar de spulletjes kies ik met zorg, en als ik eenmaal begin komt de rest vanzelf. Als je eenmaal weet wat er met inkt mogelijk is, ga je steeds meer spelen, is mijn ervaring, en ik zie dat ook bij mijn workshopgasten. Ze gaan steeds meer durven en GENIETEN!! Echt GE-WEL-DIG om dat te zien, dat kan ik je wel vertellen! ;o)

Je bouwt zo'n achtergrond helemaal op in lagen en je gebruikt diverse technieken naast en over elkaar. Het is echt een beetje toveren met inkt! (mocht je ook dit soort truuks en effecten willen leren, ( en ja, dat kun jij ook!!!) ...op 29 april hebben we een supergave techniekenworkshop waarin we heel veel gave dingen gaan doen en leren, en er zijn eventueel nog maximaal drie plekjes vrij! Check de {WORKSHOPAGENDA} voor de beschikbaarheid))

Ik gebruikte de "Happy" stempel in de achtergrond maar ook voor het tekstcluster op de voorgrond. Hiervoor stempelde ik hem met Whisper White Craft Inkt op een stukje Perfect Plum Cardstock. Daarna sneed ik de letters van elkaar los.

De letters werden een beetje speels opgeplakt en de aanvullende tekstjes "So very" en "For You" werden als kleine bannertjes half over deze losse letters geplaatst. Alle teksten komen trouwens uit die ene set, Happy Celebrations. Deze staat in de voorjaarscatalogus, maar zien we (hoera!!) terug in de nieuwe jaarcatalogus!

En toen miste er nog iets, maar ook dat moest net niet helemaal "gewoon"zijn. Dus toen bedacht ik het idee van de rijtjes Rhine Stones die bij de letters zitten. Lekker anders, en het koele glimmertje doet het mooi bij al die warme roodtinten.

Ik was zo lekker bezig met mijn geklieder, dat ik na dit kaartje nog meteen wat achtergronden gemaakt heb. Heerlijk! Alleen is mijn stempeltafel nu echt een ongelooflijke rommel, want ik was zo geconcentreerd bezig dat ik tussendoor niet heb opgeruimd....dus dit ga ik zo nog even lekker doen ;o) Ach ja, hoe gaat dat spreekwoord ook al weer.. Oja,: Waar gehakt wordt vallen spaanders! ;o) Helemaal niet erg, binnen een kwartiertje is het weer netjes!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Happy  Celebrations
Papier: Cardstock: Real Red, Perfect Plum, Melon Mambo, Shimmery White
Inkt: Real Red, Perfect Plum, Melon Mambo, Whisper White (craft)
Embellishments: Rhine Stone Jewels, Embossingpowder Clear
Tools: Embossing Buddy, Heat Tool, Paper Snips, Sponge Daubers, Stampin Sponges, Stampin"Spritzers
En verder: Fast Fuse, Multi Purpose Liquid Glue, Keukenrol

Tot Snel!
Annette
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 24 april om 19.00 uur
Maandag 1 mei om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!