maandag 7 november 2016

Kicken en KIKken!

Zo, ja hoor, ik leef nog ;o) De week zat echter zo vol met allerlei leuks dat bloggen me echt niet is gelukt! Maar, ik ga dat zeker nog inhalen hoor!

Momenteel heb ik zoveel nieuws te vertellen EN te laten zien dat ik het in porties zal doen!

Ten eerste een tip: , er is nog een enkel plekje vrij bij enkele kerstworkshops voor november! De Stamp-A-Stack workshop (inclusief stempels, inclusief pons, inclusief luxe workshopkit!) van a.s. zaterdag is weliswaar helemaal volgeboekt, maar om teleurgestelde inschrijvers te voorkomen hebben we voor de zondag een extra editie ingepland. Greep je dus net mis voor de zaterdag, dan heb je nu een herkansing;o) Wist je trouwens dat de totale waarde van de producten die je krijgt hoger is dan het bedrag dat je er voor betaalt? Leuk he? Je kunt je nog maar  tot en met vanavond 21 uur opgeven voor de workshop in verband met het bestellen van de materialen. In de WORKSHOPAGENDA lees je alle info!

Kicken!!!

Wat maak ik toch een gave dingen mee ;o)

Dit weekend, zaterdag,  was namelijk het grote halfjaarlijkse evenement voor Stampin'Up! Demonstratrices: ON STAGE! Het was echt een TOPDAG met veel nieuws, tips, SWAPS, gezelligheid, gestempel, kadootjes en nog veel meer. Het was echt KICKEN! Daarover zal ik zeker in een volgende blogpost nog gaan vertellen!

Maar ook heb ik genoeg maaksels klaar liggen om jullie weer van voorbeeldjes en ideeen te voorzien! Je ziet het allemaal vanzelf voorbij komen!

KIKken!

Ook het bekend maken van de KIK inzendingen is door alle drukte noodgedwongen even vooruit geschoven.

Maar... nu staan ze er op hoor! Ga maar snel kijken naar wat voor moois er is gemaakt met de Oktober KIK! Je ziet het in de KIK-galerij!

Je kunt je deze week nog tot en met donderdag aanmelden voor de volgende KIK, of meteen een mini- abonnement nemen. De informatie is te vinden op de KIK INFO Pagina! De komende maand zullen we weer een echte spannende technieken KIK hebben! Doe je mee met de Challenge kun je bovendien sparen voor gratis producten!

Dus ik zou zeggen: Don't Miss It!

Kijk maar eens bij de reviews op deze zelfde infopagina (bij opmerkingen) dan lees je in de bijna 100 reacties hoe enthousiast de andere deelnemers zijn over deze gave Challenges, tips, tutorials en inspiratie! Wil je meer doen met je spulletjes? Houd je van verrassingen en durf je wel eens iets anders dan anders te doen? Je bent van harte welkom bij de KIK!

Wist je dat Creativiteit meer wordt als je het deelt?



Tot snel!
Annette


Nieuw: Stitched from the Heart!
prachtige Stitched Framelits,
PLUS alleen in november:
25 procent korting op geselecteerde stempelsets!
Bekijk ze {hier} allemaal!

Image result for stitched from the heart stampin up november



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19,00 uur


Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
 voor info kijk je ook HIER


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!